Nowe reklamy Samsunga nieco różnią się od tych, które widzieliśmy w ostatnim czasie. Nie ma na nich porównywania do innych urządzeń, ani wyśmiewania konkurencji. Dla odmiany Samsung postanowił po prostu zaprezentować funkcje swojego najnowszego phabletu.

Oba klipy są 30-sekundowe. Pierwszy zwraca uwagę na „niezwykły” rysik S Pen, który pozwala na edycję zdjęć, lepsze korzystanie z wielozadaniowości czy… podrapanie się po głowie. Drugi skupia się na apektach wizualnych: 5,7-calowym ekranie o rozdzielczości Quad HD (2560 na 1440 pikseli), 16-megapikselowym głównym aparacie czy 3,7-megapikselowej przedniej kamerce, która robi dobre zdjęcia przy słabym świetle (a przynajmniej tak deklaruje producent).

Podobają Wam się takie reklamy Samsunga? Krótkie, konkretne, treściwe… ale z drugiej strony trochę bez polotu. Koreański producent mógłby chyba stworzyć coś bardziej wyrazistego i zabawnego, niekoniecznie wyśmiewając się przy tym z Apple.

Źródło: Samsung, PhoneArena