Samsung rozpoczął kampanię reklamową swojego zegarka Samsung GALAXY Gear, a który prezentowaliśmy dla Was podczas targów IFA w Berlinie. Wzruszająca Reklama składa się z serii krótkich fragmentów filmów i kreskówek, w których pojawia się najnowszy iGadżet z komunikatorem głosowym.
Za sprawą wbudowanego głośnika GALAXY Gear umożliwia swobodne prowadzenie rozmów i łączność z systemami mobilnymi, bez potrzeby zmiany codziennego rytmu dnia. Przykładowo, nawet wychodząc ze sklepu – z torbami pełnymi zakupów – użytkownik może dzięki GALAXY Gear prowadzić rozmowę bez konieczności dotykania ekranu. Korzystając z funkcji S Voice można też sporządzać szkice wiadomości, tworzyć wpisy w kalendarzu, ustawiać przypomnienia i budzenie, a nawet sprawdzać prognozę pogody.
Warto przeczytać:
Polska premiera Samsung Galaxy Note 3 i Samsung GALAXY Gear
źródło: Samsung
Kan
IFA 2013 ostatecznie dowiodła, iż pierwsze fotki przypuszczalnego Glx GEAR są blefem science-fiktion, co mnie bardzo rozczarowało, nie ukrywam. Wykonanie z zagiętym trwale, pokażnej długości ekranikiem na bransolecie było dla Samsunga realne, gdyż już od paru lat pokazuje na eksperymentalne, w pełni funkcjonalne elastyczne wyświetlacze AM/OLED, stąd tak wielu dało wiarę owej fotce, notabene umieszczanej nie wiedzieć czemu nadal, np. obok tytułu tego newsa na stronce z newsami Telix, co niepotrzebnie wprowadza w błąd.
fajnie by było, gdyby zegarek jak dzwoni łatwo się zdejmowalo, jeden ruch i prosty jak linijka z jednestrony mikrofon, z drugiej słuchawka. Po rozmowie, jeden ruch i owija się wokół ręki z powrotem.