Należąca do ZTE marka Nubia jest znana w Państwie Środka z produkcji urządzeń jakości premium, jak i z wyposażania ich w podobnej klasy aparaty, tak jak w przypadku serii Z. Od czasu założenia w 2012 roku zapracowała sobie na niemałą popularność w Chinach, którą teraz planuje wykorzystać do podboju innych części świata.


Nubia ogłosiła plany wejścia na rynek europejski i latynoamerykański, udostępniając najpierw do sprzedaży trzy modele ze swojej oferty – Z11 Mini, Z9 Max i Z9 Mini. Ten ruch umożliwiła inwestycja chińskiego giganta elektroniki Suning Commerce Group w wysokości 300 mln dolarów. ZTE planuje zyskać popularność na fali rosnącego zainteresowania smartfonami z Chin w krajach Europy i Ameryki Łacińskiej.

Miesiąc temu Nubia zatrudniła Cristiano Ronaldo jako ambasadora marki, co ewidentnie wskazuje na skupienie się na globalnej prezencji tej firmy. Co więcej, w Chinach nabyć można nawet limitowane edycje Z11 Mini i Z11 Max z autografem CR7.

Źródło: gizmochina.com

paulina