Jesteś tutaj:-, Newsy, Produkty z Chin, Reklama, Rynek-ClickAd Interactive obsługuje marki smartfonów Coolpad, Meizu i Cat

ClickAd Interactive obsługuje marki smartfonów Coolpad, Meizu i Cat

Agencja digital ClickAd Interactive poinformowała o obsłudze w zakresie usług Social Media i Public Relations trzech producentów smartfonów – marki: Coolpad, Meizu i Cat. Dotychczasowe działania realizowano dla produktów: Coolpad Modena, Porto, Big Boy, Meizu m2, oraz Cat S30, Cat S40 i Cat B30, a obecnie również Coolpad Porto S oraz Torino S. W ramach projektów dla właściciela marki Coolpad, zorganizowano konferencję prasową, z okazji wprowadzenia telefonu Coolpad Modena, do dystrybucji w sieci T-Mobile Polska, oraz aukcję charytatywną na rzecz dzieci „Kocham Te Święta”. Całość prac dla Coolpad, Meizu i Cat dopełniają działania z obszaru Media Relations, a więc przede wszystkim testy redakcyjne produktów, dystrybucja informacji prasowych i relacje z mediami, testerami oraz blogerami, prowadzenie oficjalnych profili społecznościowych i działania niestandardowe w sieci, w ramach Social Media.

Coolpad Modena
Coolpad Modena

Coolpad należy do pierwszej dziesiątki najpopularniejszych marek smartfonów na świecie. Firma była siódmym producentem smartfonów globalnie i czwartym producentem tych urządzeń w Chinach, w 2014 roku.

Nasza współpraca z teamem ClickAd Interactive polega na realizacji szeregu aktywności z zakresu social media na Facebooku i Instagramie, podobnie jak w offline i cyfrowym Public Relations. W szczególności, realizowana jest obsługa mediów: testy redakcyjne naszych smartfonów, spotkania prasowe i międzynarodowe wyjazdy dla dziennikarzy, jak we wrześniu, gdy organizowaliśmy premierę w Pradze, lub w zeszłym tygodniu w Monachium” – powiedziała Marija Randjelovic, Coolpad European Head of Communication. „Moja praca jest cool – codziennie, ciężko pracujemy, z przedstawicielami ponad 30 agencji w całej Europie, po to by zrealizować lokalne cele naszej międzynarodowej strategii komunikacji marki. Wsparcie lokalnych partnerów jest kluczowe, dla budowy marki i jej rozpoznawalności. Muszę przyznać, że ClickAd Interactive charakteryzuje się świetną znajomością narzędzi media relations oraz social media, więc nasza marka ma doskonałą widoczność. Zespołu ClickAd Interactive, nie tylko przekazuje informacje na temat naszych produktów, ale również wspiera naszą sprzedaż i dystrybucję. Coolpad Modena jest już w ofercie jednego z największych operatorów komórkowych w Polsce i widzimy duży potencjał w polskim rynku. Wierzymy, że nasze smartfony są czymś więcej niż tylko słuchawkami, gdyż content dostępny za ich pomocą, sprawia, że telefony naszych użytkowników są cool. Smartfony Coolpad mają nowoczesny wygląd, świetną jakość i przystępną cenę” – dodała Marija Randjelovic.

Ewa Wituszyńska, dyrektor zarządzająca ClickAd Interactive
Ewa Wituszyńska, dyrektor zarządzająca ClickAd Interactive

Naszą działalność dla produktów Coolpad, Meizu i Cat, opieramy na najszybciej rozwijającym się segmencie rynku Social Media, a więc Social Performance, wspieranym relacjami z dziennikarzami, blogerami i testerami sprzętu elektronicznego” – powiedziała Ewa Wituszyńska, dyrektor zarządzająca ClickAd Interactive. „Działania z przedstawicielami mediów realizujemy w ramach narzędzi Public Relations, natomiast w ramach marketingu wykorzystujemy autorskie narzędzia Social Signals, jak i retargeting na Facebooku, mając na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej produktów pod szyldem Coolpad, Meizu i Cat. Nasi eksperci realizuj specjalnie stworzoną, dla naszego Klienta, strategię komunikacji, która zapewnia sukces biznesowy, nie tylko obecnie, ale i w przyszłości. Jest to możliwe, gdyż nasza grupa kapitałowa, nastawiona jest na innowację i nie boi się futurologicznego spojrzenia na trendy, oraz zmiany zachodzące w życiu człowieka, wywołane zastosowaniem nowoczesnej technologii mobilnej” – dodała Wituszyńska.

Meizu m2 note
Meizu m2 note

źródło: ClickAd Interactive

Kan



Autor |2016-02-04T11:32:18+02:004 lutego 2016 11:32|Kategorie: Android, Newsy, Produkty z Chin, Reklama, Rynek|Tagi: , , , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. Jjanka 4 lutego 2016 w 21:26 - Odpowiedz

    To starać się by te smartfony częściej trafiały do operatorów.

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.