Podczas tegorocznej konferencji Adobe® MAX, HP zaprezentowało swoje najnowsze innowacje w ramach ekosystemu HP Create. Firma kontynuuje rozwój tych rozwiązań, oferując twórcom nowe, zdalne narzędzia niezbędne do współpracy i usprawnienia systemu pracy, dzięki czemu mogą oni z łatwością dzielić się swoją twórczością i kontynuować swoje działania z dowolnego miejsca. Dodatkowo, nowa generacja monitorów z serii Z by HP oraz DreamColor została przeprojektowana z myślą o twórcach, zapewniając niezwykłą dokładność kolorów, najwyższą w branży wydajność i konstrukcję niemal pozbawioną ramek.

Ponieważ wielu twórców pracuje obecnie w hybrydowym modelu, potrzeba odpowiedniej technologii i narzędzi, aby zagwarantować im produktywność, łączność i możliwość współpracy, nigdy nie była tak istotna. Osiemdziesiąt procent firm robi wszystko co w ich mocy, aby nadążyć za dzisiejszą “nową rzeczywistością”, przyspieszając wdrażanie aplikacji umożliwiających pracownikom współpracę. Konsumenci niezmiennie potrzebuję rozrywki i odskoczni od problemów, które wnoszą w świat artyści, projektanci i inżynierowie. Umożliwienie twórcom pracy zdalnej będzie coraz ważniejsze, podczas gdy aż 80% z nich zgłasza chęć kontynuowania pracy z domu nawet po ustaniu pandemii.

 

HP jest jednym z liderów w dostarczaniu rozwiązań dostosowanych do sposobu pracy i życia kreatywnych twórców, dzięki wszechstronnemu ekosystemowi narzędzi i rozwiązań – stwierdził Jim Nottingham, dyrektor generalny i szef działu Advanced Compute and Solutions w HP. Dzisiaj podnosimy poprzeczkę za sprawą wysokiej jakości monitorów, które wspierają kreatywne działania, a dzięki połączeniu ZCentral z NVIDIA Omniverse, profesjonaliści mogą teraz zarządzać nawet najbardziej wymagającymi cyfrowymi zadaniami z dowolnego miejsca, przy użyciu prawie każdej aplikacji.

 

Współpracuj i działaj zdalnie

HP rozszerza swoją wizję ekosystemu HP Create, ogłoszoną podczas Adobe MAX 2019, o nowe projekty, partnerów i produkty. HP ZCentral ułatwia twórcom korzystanie ze zdalnego dostępu do mocy stacji roboczej, dzięki uhonorowanemu nagrodą Emmy® oprogramowaniu ZCentral Remote Boost. Możliwość współpracy w czasie rzeczywistym czyni to rozwiązanie potężnym narzędziem dla artystów, projektantów i inżynierów – zapewniając im wysoką produktywność, bez względu na to gdzie się znajdują – w domu, w biurze czy w studio. Ponadto artyści mogą teraz zapisywać pomysły i konspekty, a także pracować zdalnie ze swoimi zespołami przy użyciu naturalnego pisma odręcznego, dzięki ulepszonym wyświetlaczom i tabletom firmy Wacom.

NVIDIA Omniverse w połączeniu z ZCentral, który obsługuje wiele systemów operacyjnych, zapewnia artystom, inżynierom i projektantom elastyczność pod względem wyboru sprzętu. NVIDIA Omniverse umożliwia tworzenie oraz renderowanie treści 3D w czasie rzeczywistym, przy użyciu różnorodnych programów. Twórcy mogą pracować w swoim ulubionym programie do tworzenia grafiki 3D, takim, jak Substance firmy Adobe i jednocześnie współtworzyć wspólną scenę 3D w ramach platformy Omniverse.

 

NVIDIA i HP współpracują ze sobą w celu dostarczenia twórcom nowych, potężnych narzędzi, które wspierają ich produktywność i pozwalają im pozostać w kontakcie ze sobą z dowolnego miejsca na świecie – stwierdził Richard Kerris, dyrektor generalny ds. Mediów i rozrywki w firmie NVIDIA. Nasze najnowsze innowacje związane z NVIDIA Omniverse, platformą do wirtualnej współpracy i fotorealistycznych symulacji w czasie rzeczywistym, oraz oprogramowaniem ZCentral Remote Boost firmy HP, które zmienia każdy system w wysokowydajny komputer PC, umożliwiają użytkownikom pracę nad grafiką oraz projektami wymagającymi dużych mocy obliczeniowych bez względu na miejsce.

Wykorzystanie mocy HP ZCentral Remote Boost z oprogramowaniem takim, jak Substance firmy Adobe i NVIDIA Omniverse, pozwoliło naszemu zespołowi uprościć przepływ pracy i obserwować rezultaty współpracy już w trakcie wspólnego tworzenia – stwierdzili Chris Eckardt oraz Anthony Gibbs, dyrektor kreatywny z firmy Framestore. Jako artystom, to nowe podejście w naturalny sposób ułatwi to, jak się komunikujemy oraz szybkość, z jaką jesteśmy w stanie rozwijać nasze pomysły, ponieważ nie czujemy się odizolowani w trakcie realizacji, a jesteśmy w stanie widzieć więcej i pomagać sobie nawzajem.

Twórcy często muszą obserwować bieżące wydarzenia, działania innych i czerpać od nich inspirację – stwierdził Sebastien Deguy, VP działu 3D and Immersive firmy Adobe. Dzięki wprowadzanym innowacjom, twórcy korzystający z naszych aplikacji 3D i AR, takich jak Substance firmy Adobe, mogą wykorzystać ekosystem HP Create, aby jeszcze lepiej współpracować ze sobą i być bardziej produktywnym.

 

Największe korzyści HP Z Central i NVIDIA Omniverse:

  • Narzędzia do zdalnej współpracy i współtworzenia w czasie rzeczywistym, zaprojektowane z myślą o twórcach 3D;
  • Możliwość wyboru dowolnego urządzenia oraz aplikacji dzięki otwartemu ekosystemowi HP, wspierającemu liczne systemy operacyjne (Windows, MacOS, Linux) i obsłudze wielu aplikacji firmy NVIDIA;
  • Bezproblemowe wsparcie dla konfiguracji z wieloma monitorami, 4K i 60 FPS.

 

Niezastąpione centrum twórczości:

Nowe monitory z serii Z zostały stworzone specjalnie z myślą o twórcach, którzy chcą działać natychmiast po zakupie nowego sprzętu, bez straty czasu na dodatkową kalibrację. Monitory HP Z25xs G3 i Z27xs G3 DreamColor są gotowe do działania od razu po wyjęciu z pudełka i są w stanie wyświetlić ponad miliard kolorów. Zgodne ze wszystkimi urządzeniami i platformami nowe, dynamiczne monitory DreamColor zostały zaprojektowane, aby poprawić wrażenia z użytkowania i jednocześnie ułatwić kreatywną pracę. Są to jednocześnie pierwsze monitory HDR z możliwością regulacji jasności za pomocą osobnych przycisków.

 

Najważniejsze cechy:

  • Ponad miliard kolorów na ekranie, gama kolorów PANTONE® Validated™, aż do HDR 600 dla większego kontrastu i żywych kolorów, zindywidualizowane ustawienia kolorów roboczych oraz fabryczna kalibracja od razu po wyjęciu z pudełka.
  • Pełna kompatybilność bez ograniczeń przy podłączaniu do komputera Mac® lub PC za pomocą jednego kabla USB-C®.
  • Możliwość regulacji jasności za pomocą osobnych przycisków pozwala użytkownikom na szybkie przeglądanie projektów przy maksymalnej jasności, a następnie powrót do poprzedniego stanu bez przerywania pracy.

Z by HP Adobe Max 3

Sześć nowych monitorów Z Core uzupełnia nową generację monitorów klasy premium – zapewniając nieskazitelną dokładność odwzorowania kolorów i ultrasmukłe profile. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na najwyższą precyzję i ekrany o dużej powierzchni, monitory te oferują niemal bezramkową konstrukcję, która jest dodatkowo o 82% smuklejsza w porównaniu do poprzedniej generacji. W ankiecie przeprowadzonej wśród twórców, 83% z nich stwierdziło, że używa notebooków z interfejsem USB-C® jako swoich podstawowych urządzeń, co jest wyrazem dążenia do kompatybilności, bez ograniczeń dotyczących podłączania i zasilania zarówno komputerów Mac®, jak i PC. Nowa linia monitorów jest dostępna w różnych rozmiarach, w rozdzielczości do 4K i oferuje pełną kompatybilność z urządzeniami korzystającymi z funkcji USB-C Power Delivery (o maksymalnej mocy 100W).

Dla menedżerów IT, monitory Z zostały wyposażone w HP Display Manager, czyli rozwiązanie do zarządzania punktami końcowymi wyświetlaczy. HP Display Manager zapewnia możliwość zdalnego monitorowania, śledzenia i dostosowywania całej floty ekranów, wydłużając ich żywotność i oszczędzając energię.

 

Z by HP Adobe Max 2
Z technologią HP Eye Ease monitory z serii Z zadbają o zdrowie użytkowników. Jako pierwsza seria monitorów ze stale włączonym trybem ograniczającym wpływ szkodliwego niebieskiego światła, zapewni użytkownikom największy komfort bez wpływu na wierność kolorów.

 

 

Odpowiedzialność na nowo:

Nowe Monitory z serii Z zostały wykonane częściowo z plastiku wyłowionego z oceanu oraz materiałów pochodzących z recyklingu pokonsumenckiego. Kontynuują one tym samym politykę HP, skupioną na niezachwianym zaangażowaniu w ochronę środowiska dzięki ofercie najbardziej zrównoważonych komputerów na świecie. Od śruby do ekranu, każdy wybór dotyczący designu w najnowszym portfolio monitorów premium został dokonany z pełną świadomością. Tworzywa sztuczne w przełomowej ofercie monitorów z serii Z składają się w ponad 80% z materiałów pochodzących z recykilngu (w tym tych pochodzących z oceanów).

Natomiast 75% aluminium, wykorzystanego do stworzenia monitorów, pochodzi z upcyklingu. Warto też dodać, że kartony i inne elementy użyte do pakowania nowych urządzeń są również w 100% pozyskiwane z odnawialnych źródeł. Firmy i twórcy mogą teraz być zaangażowani w ochronę środowiska bez uszczerbku dla profesjonalnej wydajności lub wyrafinowanego stylu.