W Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 8 można podziwiać mural zapowiadający premierę nowego modelu z serii X – HONOR 9X. Najnowsze urządzenie jest następcą bestsellerowego smartfona HONOR 8X.

Nie jest to pierwsze wielkie dzieło tego typu, za którym kryje się marka. W sierpniu HONOR zaprezentował niezwykły mural mający pomóc w zwalczaniu stereotypów dotyczących młodzieży. Dzieło, mieszczące się przy Commercial Road w centralnym Londynie, wyróżniało się tym, że dzięki specjalnej technice malowania wyglądało inaczej za dnia i w nocy. Obraz powstał po badaniach marki HONOR, które ujawniły znaczne różnice między pokoleniami w postrzeganiu używania smartfonów.

Również we Wrocławiu tego roku można było podziwiać mural związany z marką. Wielobarwny obraz odnosił się do kolorowego świata marki HONOR i jej produktów.

 

Gotowi na coś Xtra?

Warszawski mural jest zapowiedzią najnowszego modelu – HONOR 9X – oraz częścią kampanii promocyjnej. Na pierwszym planie obrazu widać element wyróżniający smartfon od poprzedników z serii X – wysuwaną kamerę.  Główne hasło „Gotowi na coś Xtra?” zapowiada, że HONOR 9X będzie wyposażony w dodatkowe ciekawe rozwiązania.

 

Z związku z dynamicznie zmieniającymi się potrzebami użytkowników branża smartfonów cały czas ewoluuje. Dlatego podnosimy poprzeczkę jeszcze wyżej i już niedługo wprowadzimy do sprzedaży następcę dobrze znanego modelu HONOR 8X, czyli HONOR 9X. Mural jest jedną z form zapowiedzi naszej nowości. Najnowszy model z popularnej serii X będzie promowany hasłem „Gotowi na coś Xtra?”, ponieważ rozwiązania technologiczne w nim zawarte zapewniają szereg udoskonaleń w zakresie fotografii, designu oraz wydajności. Premiera w Polsce już niebawem” – zapowiada Karolina Masalska, Specjalista ds. PR marki HONOR w Polsce.

 

HONOR mural zdjęcie w nocy

 

Ręcznie malowane dzieło

Za stworzenie muralu odpowiada Good Looking Studio, agencja specjalizująca się w ręcznym malowaniu reklam oraz artystycznych malowideł.

 

Mural jest w 100% rękodziełem tworzonym przez artystów malarzy, którzy ścianę malowali przez 5 dni. Aby wspiąć się na wysokość 6 piętra, wykorzystali rusztowanie postawione na przestrzeni całej ściany, czyli 250 m2. Na malowanie zużyto ponad 100 litrów farby, którą wcześniej trzeba było dokładnie wymieszać tak, aby kolory oddawały zamierzony obraz. Mural HONOR spośród innych ręcznie malowanych reklam wyróżnia efekt 3D, który sprawia, że jego elementy zaskakują odbiorcę i zwracają szczególną uwagę na cechy ukazanego produktu” – tłumaczy zespół z Good Looking Studio.

 

Najnowsze urządzenie marki HONOR już wkrótce w sprzedaży.