Firma Acer rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą najnowsze urządzenia dotykowe – wszechstronne Aspire P3, będące połączeniem ultrabooka i tabletu oraz notebooki Aspire R7. Działania są kontynuacją globalnej strategii firmy wyznaczania nowych standardów dla komputerów konsumenckich. Acer skupia się na rozwoju możliwości urządzeń z ekranami dotykowymi oraz zaskakującym wzornictwie. Kampania obejmie swoim zasięgiem: prasę, telewizję, Internet oraz kino.
Aspire P3
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o nowościach produktowych, m.in.: Aspire P3 i Aspire R7. Konwertowalny ultrabook Aspire P3 to – komputer zdefiniowany na nowo – wszechstronne urządzenie, które w wygodny sposób można przekształcać z ultrabooka w tablet odłączając ekran dotykowy od klawiatury.
Acer Aspire R7
Natomiast rewolucyjny notebook Aspire R7 – z ekranem dotykowym w wielu wymiarach – charakteryzuje ergonomiczna konstrukcja pozwalająca użytkownikom na znalezienie własnego, ulubionego sposobu interakcji z najnowszymi technologiami.
Acer Aspire P3: Ultrabook i tablet z Windows 8
W prasie dodatkowo promowane są również tablety Acer Iconia W3, pierwszy 8-calowy tablet z Windows 8 i Iconia A1 oraz notebook Aspire V7. Kampania realizowana jest na łamach magazynów lifestylowych.
Acer Aspire R7: notebook dotykowy
Kampania internetowa obejmuje branżowe serwisy komputerowe, portale informacyjne oraz sieć reklamową Google. Konsumenci zachęcani do zakupu najnowszych produktów, kierowani są bezpośrednio do sklepów firm Alsen i X-Kom, dystrybutorów urządzeń Acer.
Acer Iconia W3
Kampaniom prowadzonym w prasie i internecie towarzyszyć będą ogólnopolskie konkursy Acer w telewizji i sieci kin. Na antenie MTV w programie „Niemożliwe” widzowie będą mieli możliwość wygrania ultrabooka Aspire P3. Kampania reklamowa obejmie łącznie: niemal 200 wejść na antenę MTV, komunikację na stronie MTV.pl oraz na stronie Facebook na profilu MTV Polska. Konkurs trwa od 1-31 lipca.
W każdym Multikinie w Polsce natomiast od 19 czerwca do 10 lipca na zwycięzców konkursu czekają aż 3 notebooki Aspire R7. Spot pokazywany będzie w bloku reklamowym przed każdym seansem w Multikinie przez 3 tygodnie (Ponad 15.000 seansów w całej Polsce). W kasach kin dystrybuowanych będzie łącznie 154.000 ulotek od 26 czerwca do wyczerpania zapasów.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się Acer Polska.
źródło: Acer
Kan
Zostaw komentarz