Nokia będzie próbowała nas przekonać, że zmiany jakie planuje będą zmianami na lepsze. Do tego celu fiński koncern przygotował prezentację wideo – nowe spojrzenie na firmę.
Nokia potrzebuje świeżego spojrzenia na niektóre aspekty rynku i tego jak będzie walczyć o pozycję w ciągu kolejnych lat
Obejrzyjcie materiał i powiedzcie jak wam się podoba.
źródło: yt, Nokia
Pozdrawiam
Jarosław Świerczewski
Typowa reklama Nokii.
A czy telefon w 37s to Nokia N8?
Czy tylko mi się wydaje, czy Nokia od jakiegoś czasu nastawia się na Azję? W tym spocie widać to doskonale.
Ladna kolorowa reklama ale ma sie nijak do porfolio produktow tej firmy. Podobnie moze glodujaca afryka w reklamie regionu chwalilc sie La Tomatina – wojna na pomidory.
Nie pomoże puder róż, gdy high-tech przespany, cóż… Chociaż przez wzgląd na dawną sympatię do Nokii, a nawet niegdysiejszą wierność latami, sekunduję nadal tej firmie i dobrze życzę, to jednak bez jej konkretnych działań na wzór tych, które od roku pokazuje np. Samsung marne są szanse Nokii, by samą gadaniną reklamową przekonać rzesze konsumentów, przynajmniej tych utraconych, iż dawny potentat w produkcji telefonów komórkowych znowu poczuł bluesa i staje się liderem, na którego wyroby warto postawić.