Już 3 czerwca, myPhone – polski producent urządzeń mobilnych – startuje z kampanią telewizyjną telefonu HAMMER AXE M LTE. Spot to historia o dorastaniu i męskim świecie, a także o tym, że przyjaźń to czerpanie energii z tego, że jesteśmy różni. Reklama HAMMERA rozpoczyna się niczym przygodowy film – jeden z bohaterów płynie łódką w blasku zachodzącego słońca. Co nastąpi dalej i co łączy czterech zupełnie różnych facetów? Koniecznie obejrzyjcie!

myPhone Hammer AXE M LTE
myPhone Hammer AXE M LTE

Wspomniana kampania związana jest z wyjątkową promocją tego odpornego modelu. Do końca czerwca bieżącego roku HAMMER AXE M LTE dostępny jest bowiem z trzyletnią gwarancją i szkłem hartowanym gratis o wartości aż 200 złotych.*

Sami zobaczcie:

Spot emitowany będzie m.in. w kanałach Grupy TVN i Polsat, a także na platformach telewizji internetowej Ipla czy TVN player. Ponadto film promowany będzie również na serwisach YouTube i Facebook, z dodatkowym wsparciem banerów internetowych. To pierwsza tak duża kampania wrocławskiej firmy, która jest jednocześnie kontynuacją realizowanej strategii komunikacji subbrandu telefonów pancernych HAMMER. Możesz więcej.

HAMMER to marka indywidualna firmy myPhone z niesamowicie odpornymi smartfonami i telefonami, które zyskały już duże grono zwolenników.

Hammer AXE M LTE – ze szkłem hartowanym i gwarancję 36+

W ramach strategii spółka stała się partnerem największego w Polsce cyklu biegów ekstremalnych – Runmageddon, w których nagrodą główną jest właśnie promowany HAMMER AXE M LTE. Obecnie firma finalizuje kolejną umowę ambasadorską, związaną z ciekawym projektem, o szczegółach której już niebawem.


*Promocja ważna jest do 30.06.2017r. lub do wyczerpania zapasów. Odbiór produktów promocyjnych następuje po zarejestrowaniu telefonu w myPhone. Szczegóły akcji znajdują się na stronie: www.hammeromania.pl/hammer-axe-m-lte-szklo-hartowane-gwarancja/

źródło: myPhone

Kan