Notowana na warszawskim parkiecie spółka TelForceOne podpisała umowę z MAKRO Cash and Carry – międzynarodową firmą działającą w branży samoobsługowego handlu hurtowego w 41 lokalizacjach w całej Polsce. Umowa ma charakter ramowy i dotyczy sprzedaży towarów oferowanych przez TelForceOne.
Umowa została zawarta na czas nieznaczony, a dostawy będą odbywały się na podstawie zamówień składanych z poziomu centrali MAKRO Cash and Carry w Polsce. – Sieci wielkopowierzchniowe to nasz główny kanał dystrybucji. Stopień dywersyfikacji naszych odbiorców hurtowych jest znaczący, co pozwala wyeliminować ryzyko uzależnienia się od któregokolwiek z nich – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne.
Umowa, podobnie jak większość tego typu kontraktów zawieranych przez TelForceOne, ma charakter ramowy. – W sieciach wielkopowierzchniowych pojawiliśmy się już jakiś czas temu i teraz czerpiemy znaczące korzyści ze współpracy wypracowanej w poprzednich okresach. Bardzo się cieszę z kolejnego kroku w tym obszarze. Ogólnopolski zasięg sprzedaży MAKRO Cash and Carry i uwzględnienie w przedmiocie umowy szerokiego asortymentu towarów pozwala szacować, że wartości transakcji generowanych na podstawie tej umowy w długim terminie mogą być znaczące – dodaje Wiesław Żywicki.
Obecnie spółka współpracuje z ponad trzystoma kontrahentami, w tym z największymi sieciami w Polsce, m.in. z Auchan, Tesco, Real, Lidl, Kaufland, Komputronik, Saturn, Empik i Media Markt. Szczególna relacja biznesowa łączy Grupę TelForceOne z siecią Biedronka, gdzie spółka myPhone posiada status partnera technicznego, a jej produkty pojawiają się w ramach każdej akcji promocyjnej.
Grupa TelForceOne jest liderem na polskim rynku akcesoriów mobilnych oraz producentem i dystrybutorem telefonów komórkowych myPhone. Ponadto, produkuje pod własnymi markami: e-papierosy, oświetlenie LED, a także materiały eksploatacyjne do drukarek. Do Grupy należy także sieć dystrybucyjna Teletorium działająca na zasadzie franczyzy.
źródło: TelForceOne
Kan
I super
Może powtórzą promocję na Lunę *zaciera ręce*
Bo w biedronce wykupili wszystko i dla mnie już nie zostało 🙁
[quote]Może powtórzą promocję na Lunę *zaciera ręce*
Bo w biedronce wykupili wszystko i dla mnie już nie zostało 🙁 [/quote]
poszperaj też w internetowych sklepach
[quote][quote]Może powtórzą promocję na Lunę *zaciera ręce*
Bo w biedronce wykupili wszystko i dla mnie już nie zostało 🙁 [/quote]
poszperaj też w internetowych sklepach [/quote]
Luna jest ogolnie dostepna, ale juz nie w tak atrakcyjnej cenie jak byla w biedronce, i mysle ze przed premiera infinity nie stanieje,
z makro nie wroze takiego sukcesu biznesowego jak myphone ma z biedronka, ale dobrze prezez mowi, dywersyfikacja kanałow sprzedazy jest potrzebna