myPhone – spółka z grupy kapitałowej TelForceOne, producent telefonów komórkowych, posiadający 6% udziału w rynku open market, będzie sprzedawał w 2012 kolejne telefony do sieci Biedronka.

Umowa na dostawę terminali zawarta została w formie załącznika do obowiązującej umowy z dystrybutorem. Przedmiotem transakcji jest sprzedaż do sieci Biedronka telefonów komórkowych z serii Simple Life, które będą przedmiotem promocji planowanej w 2012 r.

Rzetelna współpraca z partnerami zarządzającymi rozbudowanymi sieciami sklepów detalicznych to jeden z kluczowych czynników powodzenia naszego biznesu. Staramy się nie tylko utrzymywać tę współpracę, ale także ją rozwijać, czego dowodem może być podpisanie kolejnej umowy z Jeronimo Martins – mówi Radosław Trzeba, członek zarządu myPhone. Współpraca spółki myPhone z Jeronimo Martins trwa od 2009 roku.

W ciągu pierwszego półrocza 2011 spółka sprzedała 84 tys. aparatów myPhone. Na rynku znajduje się obecnie 21 rodzajów telefonów firmy, z czego 8 (z serii SL 3 modele, 5 z serii DualSim) weszło na rynek w 2011 roku. Ostatnie nowości to: pierwszy kobiecy telefon z klapką myPhone 2070 ROSE i Dual SIM z wyższej półki – myPhone 6500 METRO.

Grupa TelForceOne 8 listopada opublikowała wyniki finansowe za 3Q2011. W trzecim kwartale 2011 r. Grupa wygenerowała 28,0 mln zł przychodów (wzrost o 3,8% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego) i zysk brutto na poziomie 9,3 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 1,3 mln zł a zysk netto 0,2 mln zł. Jednocześnie Grupa konsekwentnie obniża zadłużenie.

źródło: TelForceOne

Kan