Motorola poinformowała o nawiązaniu rocznego globalnego partnerstwa z Ducati — światowym liderem innowacyjności na rynku motocyklowym. W ramach tego partnerstwa marka Ducati zaprezentowała swój wyczekiwany model z 2020 roku, na którym widnieje logo Motoroli. Zawodnicy Ducati będą także nosić logo Motoroli na strojach rajdowych.

Partnerstwo z Ducati to decyzja strategiczna, podjęta w odpowiedniej chwili i wpisująca się w działania Lenovo i Motoroli mające na celu zwiększenie widoczności marek. Dyrektor ds. marketingu Motoroli Francois LaFlamme wyraził zadowolenie z nawiązanej współpracy: „Po kilku ostatnich premierach produktowych Motorola budzi coraz większe zainteresowanie, a jej urządzenia — zachwyt konsumentów. Tym bardziej cieszymy się z dodatkowej widoczności, jaką zapewni naszej marce to partnerstwo”.

Dyrektor ds. sportowych Ducati Corse Paolo Ciabatti dodał: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania nowej i atrakcyjnej współpracy z Motorolą — marką o bogatej historii, która podobnie jak Ducati ceni technologię, wydajność i design”.

Rok 2020 będzie doniosłym okresem dla zarówno Motoroli, jak i Ducati. Francois LaFlamme powiedział: „Uważamy, że obie marki dobrały się doskonale i cieszymy się, że logo Motoroli zostanie tak wyeksponowane w tej dyscyplinie sportowej”.

W ramach wieloletniego partnerstwa Lenovo będzie nadal kluczowym partnerem technologicznym zespołu Ducati Corse zarówno na torze, jak i poza nim.