Polski oddział Ogilvy Action przygotował kreację materiałów wykorzystywanych do kampanii prasowej Motorola DEFY, najnowszego smartphone’a z oferty producenta. Kampania realizowana jest w Turcji i ruszyła na koniec czerwca br.


Motorola DEFY jest dostępna w Turcji od stycznia 2011 roku. Teraz producent zaplanował akcję promującą najnowszy smarftphone ze swojej oferty. Za kreację i przygotowanie do emisji layoutów wykorzystywanych w kampanii prasowej DEFY na rynku tureckim odpowiedzialne było Ogilvy Action w Polsce.


DEFY został zaprojektowany z myślą o nowoczesnych wyzwaniach czekających użytkowników mobilnych narzędzi. Jest wyjątkowo odporny na kurz i wodę. Przetrwa także niemal każdy upadek. Najnowszy smartfone Motorola został wyposażony w duży, odporny na uszkodzenia zewnętrzne wyświetlacz. System CrystalTalk PLUS dzięki wmontowanym dwóm mikrofonom wzmacnia nasz głos, czyniąc jakość połączeń jeszcze lepszym niezależnie od warunków w jakich przyjdzie nam przebywać. Adobe Flash Lite przeglądarka obsługująca oraz 3,7 „ekran WVGA umożliwia użytkownikom wyświetlanie więcej niż standardowej przeglądarki WWW. Dzięki 5-mega pikselowemu aparatowi fotograficznemu z lampą błyskową, cyfrowym zoomem i auto fokusem możemy uchwycić najlepsze chwile. DEFY pracuje w Digital Living Network Alliance (DLNA) – co ułatwia strumieniowe przesyłanie zawartości, przechowywanie i dzielenie się treściami z kompatybilnymi urządzeniami w domu takimi jak telewizory, konsole do gier i komputery. Motorola DEFY oferuje także wiele usług Google, w tym Google Search, Google Maps, Gmail i zapewnia dostęp do wielu aplikacji w SlideME (www.slideme.org)

To motywujące dla naszego zespołu, gdy bierzemy udział w projekcie o zasięgu międzynarodowym – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action. Kreowanie materiałów na inne rynki to duża satysfakcja i najlepsze potwierdzenie jakości pracy naszej kreacji – dodaje.

źródło: Ogilvy Action

Kan