W pewnych wersjach systemu Windows Phone 8.1 Microsoft rozpoznał problem, który może powodować okresowe ponowne uruchamianie telefonu. Przygotowano poprawkę, która rozwiązuje ten problem w większości telefonów Windows Phone. Jednak niektóre telefony, które nie są połączone z serwerami Microsoft, nadal wymagają zastosowania tej poprawki.

Niedawno udostępniono aktualizację krytyczną do telefonu i prawdopodobnie macie ją już zainstalowaną, tak jak duża część innych użytkowników telefonów z systemem Windows Phone.

Jeśli jednak Wasz telefon nie był w ostatnim czasie połączony z siecią Wi-Fi albo innym dobrym systemem łączności bezprzewodowej, aktualizacja mogła zostać pominięta. Microsoft zaleca instalacji tej aktualizacji na urządzeniu, by rozwiązać problem wywołujący niepożądane ponowne uruchamianie się telefonu.

Najpierw należy sprawdzić, czy aktualizacja jest dostępna. Aby to zrobić należy przejść do listy Aplikacje i naciśnąć kolejno opcje Ustawienia ikona Ustawienia> Aktualizacje telefonu, a następnie nacisnąć przycisk Sprawdź aktualizacje. Jeśli jest dostępna aktualizacja, należy ją zainstalować.


Aby sprawdzić telefon i naprawić go przy użyciu aplikacji
Pobierz do telefonu aplikację zatrzymującą ponowne uruchamianie, otwórz ją, a następnie wykonaj kroki podane w aplikacji. (Najlepiej korzystać przy tym z połączenia Wi-Fi).

Aplikacja wyświetli jeden z dwóch wyników:

    Telefon działa prawidłowo. Telefon jest naprawiony i nie potrzebujesz nic więcej robić.

    Trzeba naprawić telefon. Jeśli użycie aplikacji nie rozwiązało problemu, wykonaj kroki podane w części „Aby naprawić telefon przy użyciu komputera” w tym temacie.

Uwaga

Jeśli nawet aplikacja naprawi telefon lub poinformuje, że działa on prawidłowo, aktualizacja krytyczna nadal może być oferowana.

źródło: Microsoft

Kan