Dziś odbyła się polska premiera dwóch nowych smartfonów od Nokii. Jest to Lumia 920 oraz 820.
Będą one dostępne dostępne u operatorów: Plus, Orange, T-Mobile oraz w sieci sklepów MediaMarkt.

„Wprowadzenie na polski rynek modeli Nokia Lumia 920 i Lumia 820 to kolejny dowód na rosnącą
popularność urządzeń Nokia Lumia i ekosystemu Windows Phone. Cieszymy się, że wspólnie z
operatorami możemy zaoferować konsumentom ten innowacyjny produkt”
— powiedział Robert
Siewierski, General Manager, Nokia Poland.

Właśnie dziś rozpoczyna się również towarzysząca premierze kampania reklamowa „To właśnie
Lumia”, pokazująca jak można korzystać z nowego modelu. Nokia w ramach kampanii będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska ulokowane w największych centrach handlowych oraz na lotnisku, dzięki czemu każdy będzie mógł sprawdzić działanie najnowszych urządzeń. Potrwa ona do końca tego roku.

Lumia 920 posiada dobrej klasy aparat, który ma robić lepsze niż dobre fotografie, natomiast aplikacja Nokia Miasto w obiektywie wprowadzi funkcje rozszerzonej rzeczywistości, które będą teraz dostępne również w Nokia Maps.

Innowacją w tych telefonach ma być możliwość bezprzewodowego ładowania. Warto dodać, że Lumia 820 posiada czytnik kart pamięci, co w poprzednich z tej linii nie było oczywistością. smartfon Nokia Lumia 920 jest dostępny w kolorze żółtym, czerwonym, białym i czarnym, a Nokia Lumia 820 w kolorach czerwonym, żółtym, białym i czarnym. Telefony pracują pod kontrolą Windows Phone 8.

Czy telefony osiągną taki sukces jak chociażby Lumia 610, która pod względem sprzedaży w ostatnich miesiącach wyprzedziła daleko w tyle inne smartfony? Czas pokaże.

15 listopada rozpoczyna się również towarzysząca premierze kampania marketingowa „To właśnie Lumia”, pokazująca jak można korzystać z nowego modelu. Nokia w ramach kampanii będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska ulokowane w największych centrach handlowych oraz na lotnisku, dzięki czemu każdy będzie mógł sprawdzić działanie najnowszych urządzeń.

Kampania potrwa do końca roku i skupi się na promocji dwóch najnowszych smartfonów Nokia, usług takich jak Nokia Miasto w obiektywie, Nokia Muzyka oraz akcesoriów, w szczególności służących ładowaniu indukcyjnemu. Ciekawostką tej kampanii są spoty telewizyjne, które zostały nagrane w Polsce z polskimi konsumentami. W konkursie ogłoszonym na stronie Nokia Poland na portalu Facebook.com wyłoniliśmy prawdziwych konsumentów, użytkowników pierwszej generacji smartfonów Lumia. Nasze spoty w wersji 30 i 15 sec będą emitowane w ogólnopolskich stacjach przez najbliższy miesiąc, będziemy prezentowali w nich smartfony Lumia 920 oraz Lumia 820.

Nokia jednak już od października rozpoczęła działania promocyjne w Internecie. Dżym zainteresowaniem cieszy się program „Test Pilot”, gdzie użytkownicy mają możliwość przetestowania nowych urządzeń i ocenienia ich. Od początku października chęć przetestowania smartfonów zgłosiło prawie 25 tysięcy użytkowników – wybrani użytkownicy będą mogli przetestować smartfon Lumia 920.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje następujące nośniki: telewizja, Internet, outdoor oraz działania w centrach handlowych. Za kreacje odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

Marcin Kusz

Źródło: Nokia