Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG Network wprowadza nową ofertę –
reklamę w komunikatorze na smartfonach z systemami Android, Symbian i
iOS. Przekaz reklamowy w GG można targetować, co
wyróżnia ofertę na rynku reklamy mobilnej i pozwala precyzyjnie dotrzeć
do poszukiwanej grupy użytkowników.
Dzisiaj do oferty, wprowadzone zostały nowe formaty reklamy w
komunikatorze na komórkach: Komunikat Mobilny, Box w oknie kontaktów,
oraz Banner w oknie kontaktów.
Naszą przewagą jest wykorzystywanie unikatowej na rynku reklamy
mobilnej wiedzy na temat użytkownika – mówi Łukasz Śnioch,
Kierownik Działu Produktu Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network – Chcąc
skierować komunikację do swojej grupy docelowej, marketer będzie mógł
skorzystać z targetowania demograficznego i wybrać płeć, wiek lub/oraz
miejsce zamieszkania użytkowników, odbiorców swojej oferty. Reklama w
telefonach dociera z przekazem do świadomych i aktywnych posiadaczy
smartfonów, dlatego nowe formaty idealnie sprawdzą się np. przy
kampaniach aplikacji mobilnych.
Na platformach mobilnych, w których będą wyświetlane reklamy w GG,
czyli: iOS, Symbian i Android z GG korzysta 601 tys.
aktywnych użytkowników miesięcznie (źródło: GG Network, dane za lipiec
2012). Łącznie ze wszystkich wersji mobilnych GG korzysta miesięcznie
już 1 milion użytkowników.
Szczegóły oferty: http://reklama.gadu-gadu.pl/oferta/mobilnie
GG w komórce to stały kontakt ze znajomymi, nawet poza domem i
dostępem do komputera stacjonarnego. Aplikacja cieszy się niezmienną
popularnością. Miesięcznie ze wszystkich wersji mobilnych GG korzysta
już blisko milion użytkowników i liczba ta stale rośnie. Zarówno w
AppStore (sklepie z aplikacjami dla systemu iOS urządzeń Apple), jak w
Google Play (sklepie z aplikacjami dla systemu Android firmy Google),
GG znajduje się na wysokich miejscach w kategorii „Najlepsze
bezpłatne”.
Z GG na komórkę korzystać mogą posiadacze urządzeń z systemami:
Android, iOS, Symbian, Java, WindowsPhone i BlackBerry.
źródło: GG Network
Kan
haha życzę im powodzenia. po pierwsze od razu wszyscy użytkownicy przesiądą się na inny komunikator, po drugie moje dane w profilu GG, płeć kobieta wiek 98 zamieszkały Wypizdowo
Jakis sentyment trzyma mnie jeszcze przy GG , chociaż juz prawie tam sie nie rozmawia. Kierunek reklam to gwóźdź do trumny albo próba wyciśniecia do reszty spleśniałej cytryny.