Nowa platforma, odpowiednia zarówno dla małych, jak i dużych firm, usprawnia zarządzanie cyfrowymi wyświetlaczami reklamowymi firmy LG

LG Electronics zaprezentuje na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2024 swoją innowacyjną platformę LG Business Cloud. Nowa, wygodna platforma pozwoli firmom przeglądać i licencjonować usługi LG Digital Signage w chmurze oraz zdalnie nimi zarządzać. LG Business Cloud jest kompatybilna z licznymi produktami LG Digital Signage, w tym wyświetlaczami Micro LED, ekranami komercyjnymi, Transparent OLED Signage oraz wyświetlaczami LED.

LG Business Cloud umożliwia klientom wdrożenie rozwiązań opartych na chmurze za pomocą prostego, jednorazowego procesu rejestracji. Oprócz wyeliminowania konieczności przeglądania kilku różnych stron, zgłaszania zapytań i kontaktów z przedstawicielami handlowymi, nowa platforma oferuje filmy instruktażowe (o różnych poziomach zaawansowania) dostosowane do potrzeb biznesowych i wyjaśniające, jak najlepiej wykorzystać wyspecjalizowaną gamę usług LG w chmurze. Dodatkowo, struktura LG Business Cloud poprawia wygodę użytkownika, dzięki możliwości zadawania pytań bezpośrednio na stronie internetowej.

Na platformie dostępne są systemy LG SuperSign Cloud do zarządzania treścią digital signage (CMS) oraz LG Pro:Centric Cloud – system CMS dla telewizorów hotelowych. Rozwiązania te zapewniają użytkownikom swobodę personalizacji treści (np. komunikatów powitalnych, informacji o lokalizacji i ofert promocyjnych) wyświetlanych na ekranach LG Digital Signage oraz konfiguracji ich harmonogramu. W LG Business Cloud dostępne jest również rozwiązanie do zdalnego zarządzania LG ConnectedCare, które monitoruje działanie i stan urządzeń LG Signage oraz niezwłocznie wysyła powiadomienia e-mail w przypadku wykrycia niepożądanych zmian. Ponadto, LG ConnectedCare umożliwia użytkownikom zdalne regulowanie różnych ustawień wyświetlaczy, takich jak jasność ekranu czy głośność.

 

image processing20240126 714293 1g9lmxv

 

Wszechstronna platforma Business Cloud umożliwia użytkownikom poznanie wszystkich rozwiązań LG i przetestowanie ich dzięki oferowanym subskrypcjom próbnym. Po wskazaniu wybranego pakietu usług LG, użytkownicy mogą samodzielnie określić czas trwania subskrypcji i w prosty sposób aktywować ją po dokonaniu zakupu. Co więcej, LG Business Cloud nie nakłada żadnych ograniczeń na liczbę urządzeń, z których klienci mogą korzystać, umożliwiając firmom każdej wielkości, od małych przedsiębiorstw po korporacyjne giganty, wydajniejsze zarządzanie wyświetlaczami.

Dodatkowym atutem LG Business Cloud jest przyjazny dla użytkownika interfejs, który czyni platformę bardziej intuicyjną dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Użytkownicy mogą monitorować stan urządzeń LG Digital Signage w czasie rzeczywistym i cieszyć się wygodą zdalnego sterowania. Do najważniejszych funkcji należą zdalne włączanie/wyłączanie i restartowanie systemu, a także funkcja pulpitu nawigacyjnego, która pozwala łatwo śledzić stan pracy ekranów.

Oprócz tego, do rozwiązań partnerskich oferowanych poprzez LG Business Cloud należą aplikacje multimedialne, które zapewniają użytkownikom dostęp do różnych artystycznych grafik oraz aplikacji oferujących informacje o pogodzie, lotach i wydarzeniach turystycznych w czasie rzeczywistym.

LG Business Cloud, to doskonałe narzędzie dla klientów z sektora usług sprzedaży detalicznej, korporacji i instytucji publicznych, które umożliwia porównanie, subskrypcję i zarządzanie usługami LG Digital Signage w chmurze. Platforma łączy szeroką gamę związanych z nią usług i rozwiązań z myślą o poprawie komfortu użytkowania, i docelowo będzie obejmować kolejne kategorie urządzeń, aby zagwarantować maksymalną wygodę i użyteczność.

Podczas targów CES 2024 CEO LG, William Cho, podkreślił, że sektor B2B jest kluczowym elementem rozwoju firmy i zapowiedział, że LG będzie poszerzać swoje portfolio o jeszcze bardziej innowacyjne, nastawione na potrzeby klientów rozwiązania. Po pomyślnym wdrożeniu w ubiegłym roku segmentu rozwiązań domowych, łączącego usługi abonamentowe z urządzeniami Smart Home, firma LG planuje zastosować ten sam model („płynnej integracji” usług i sprzętu) do rozwoju segmentu B2B.

 

LG Business Cloud to innowacyjna platforma, upraszczająca firmom każdej wielkości zarządzanie wyświetlaczami LG Digital Signage w chmurze. LG jest dostawcą kompleksowych rozwiązań, oferującym innowacyjne wyświetlacze Digital Signage oraz wygodne, pozwalające zaoszczędzić czas oprogramowanie do zarządzania, podnoszące jakość obsługi klienta. – Paik Ki-mun, Senior Vice President i Head of the Information Display Business Unit w LG Business Solutions Company

 

LG Business Cloud będzie można zobaczyć podczas targów ISE 2024 w hali 3 (na stoisku 3K 100) w Fira Barcelona’s Gran Via od 30 stycznia do 2 lutego, premiera planowana jest w pierwszym kwartale tego roku. Początkowo możliwość zakupu usług w ramach LG Business Cloud będzie dostępna w Ameryce Północnej, a następnie zostanie rozszerzona na inne rynki na całym świecie, w tym Koreę Południową i Europę.