Wyjątkowa jakość obrazu i wszechstronna wydajność monitorów do gier UltraGear pozwola profesjonalnym graczom zabłysnąć podczas najważniejszych zawodów esportowych.

Firma LG Electronics po raz kolejny umacnia swoją pozycję lidera w świecie e-sportu, tym razem sponsorując sezon letni LEC 2022 jako oficjalny partner dostarczający monitory na League of Legends European Championship (LEC). W ramach tego sponsoringu LG wyposaża centralną scenę LEC Studio w monitory do gier UltraGear, które maksymalizują szanse graczy na uzyskanie najlepszych wyników na świecie.

W rozpoczętym 17 czerwca sezonie letnim LEC 2022 dziesięć najlepszych profesjonalnych drużyn esportowych w Europie mierzy się w berlińskim LEC Studio, by wyłonić mistrza sezonu. Aby zapewnić wszystkim równe szanse, najlepsi europejscy gracze League of Legends rywalizują na tych samych wydajnych monitorach UltraGear z technologią IPS o czasie reakcji 1 milisekundy w trybie Gray-to-Gray (GTG). Dzięki szybkiemu czasowi reakcji, żywej jakości obrazu i wysokiej wydajności, o której marzy każdy gracz, seria UltraGear zapewniła sobie rzeszę lojalnych fanów na całym świecie. Teraz zamierza pozyskać ich jeszcze więcej, demonstrując swoje mocne strony na jednym z najbardziej prestiżowych turniejów esportowych w Europie.

Dzięki tej współpracy monitory LG UltraGear są prezentowane na scenie LEC Studio od sezonu wiosennego w styczniu 2022 roku. LG zapewnia niezwykle płynną rozgrywkę dzięki UltraGear, a ponadto sponsoruje również popularne segmenty programu, takie jak powtórki czy mecz tygodnia.

Dla osób śledzących oficjalne konto @UltraGearGaming na Twitterze firma LG przygotowała nagrody. Z okazji otwarcia sezonu letniego 2022 zwycięzcy zdobywają przydatne przedmioty w grze za poprawne wytypowanie meczu tygodnia.