Dla rodzin mieszkających w trudnych warunkach, pozostawanie w domu podczas trwającej pandemii może być niebezpieczne, a nawet niemożliwe. Aby pomóc im wyjść z tej sytuacji, firma LG Electronics rozpoczęła współpracę z koreańskim oddziałem Habitat for Humanity, organizacji non-profit działającej na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych rodzin na całym świecie.

Firma LG zachęca konsumentów do podjęcia wyzwania #LGComeHomeChallenge. Wyzwanie polega na nagraniu klipu wideo, opowiadającego dlaczego dom jest wyjątkowym miejscem, i opublikowaniu go na Instagramie lub Facebooku. Cyfrowa kampania pod hasztagiem #LGComeHomeChallenge została zapoczątkowana klipem prezentującym radość życia rodzinnego, którego jakość podnoszą nowoczesne urządzenia AGD firmy LG.
Filmy udostępniane w ramach #LGComeHomeChallenge powinny zawierać sceny z codziennego życia uczestników, najlepiej opowiadające o znaczeniu domu i rodziny – wspólne posiłki, zabawę, czy sposoby na czerpanie jak największej radości z życia. Na potrzeby kampanii opracowano specjalny filtr AR na Instagramie, dzięki któremu każdy publikowany film można wzbogacić o indywidualne akcenty.
image processing20200821 11089 3c7qtu
Firma LG podaruje 300 000 USD fundacji Habitat for Humanity Korea, a także przekaże sprzęt AGD do wyposażenia nowo wybudowanych domów w Indiach, Kenii i Wietnamie, aby zapewnić najbardziej potrzebującym rodzinom komfortowe warunki mieszkaniowe.
be9dcbb6045c779b37802ae4b4915d55

Firma LG zawsze poszukuje sposobów podwyższania jakości życia. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy wesprzeć działania organizacji Habitat for Humanity dostarczając jej podopiecznym urządzenia AGD pomagające chronić zdrowie i dobrostan. Nasza kampania Come Home Challenge pokazuje rzeczywiste korzyści, które ludzie czerpią ze wspaniałego daru, jakim jest bezpieczny, zdrowy dom – powiedział Dan Song, prezes działu Home Appliance & Air Solution Company w firmie LG Electronics.