Firma LG Electronics otworzyła pierwsze w Polsce własne Centrum Serwisowe, w którym eksperci LG w krótkim czasie dokonują napraw wszystkich urządzeń marki. Wyspecjalizowany personel techniczny zadba, aby czas trwania usługi serwisowej był skrócony do minimum.

Don Kang: prezes LGE Polska
Don Kang: prezes LGE Polska

Obecnie działają blisko 183 Centra Serwisowe LG w 31 oddziałach LG Electronics na świecie, natomiast nowo otwarte Centrum w Warszawie przy ul. Marynarskiej 21 jest pierwszym tego typu punktem w Europie. Polska to dla LG Electronics strategiczny kraj w regionie, o czym świadczą zlokalizowane w Warszawie centrum R&D telefonów komórkowych, a także dwie – działające pod Wrocławiem i w Mławie – fabryki LG, produkujące między innymi zaawansowane technologicznie płaskie telewizory, monitory, sprzęt AV oraz pralki na rynki europejskie.


Otwierając własne Centrum Serwisowe, firma LG udowadnia, jak ważna jest dla niej
satysfakcja i zadowolenie klientów, także w fazie obsługi posprzedażowej. Nowe miejsce na technologicznej mapie stolicy będzie punktem bezpośredniej komunikacji z użytkownikami
produktów LG. Klienci otrzymają tu nie tylko wsparcie techniczne, ale także będą mogli
porozmawiać z ekspertami LG na temat nowych technologii oraz otrzymać porady
i konsultacje w zakresie użytkowania sprzętów. To dla firmy także doskonała okazja do
wysłuchania opinii swoich Klientów oraz poznania ich potrzeb.


Dzięki nowemu Centrum Serwisowemu użytkownicy sprzętów LG od ręki otrzymają
niezbędną pomoc. Naprawy smartfonów będą odbywać się na miejscu bezpośrednio przy Kliencie, natomiast bardziej skomplikowane usługi serwisowe zostaną skrócone do
niezbędnego minimum. Celem Centrum Serwisowego LG jest zdobycie statusu jednego
z najszybszych serwisów w Polsce.


Tak jak dotychczas, Klienci LG mogą skontaktować się z firmą w każdej sprawie za pośrednictwem infolinii (801 54 54 54), web czatu, a także poczty elektronicznej
i tradycyjnej.

Poza stacjonarnym Centrum Serwisowym LG w Warszawie działa również serwis mobilny, dojeżdżający do domów Klientów. Jest on dedykowany do naprawy sprzętów o większych gabarytach (m.in. pralek, lodówek oraz telewizorów powyżej 32 cali), których przewóz jest dość kłopotliwy. Zespół inżynierów LG, który przybywa do domu Klienta, wyposażony jest już w specjalny sprzęt i podzespoły niezbędne do dokonania naprawy na miejscu, podczas pierwszej wizyty. Jest to rozwiązanie wygodne dla Klientów, które pozwala zaoszczędzić czas oraz pieniądze.


Obecnie w całej Polsce działa 66 autoryzowanych centrów serwisowych LG specjalizujących się w naprawach RTV i AGD, w tym 13 zespołów serwisów mobilnych, dojeżdżających
bezpośrednio do Klientów.

Centrum Serwisowe LG w Warszawie mieści się przy ul. Marynarskiej 21 i czynne jest w dni powszednie w godzinach 10-19, natomiast w soboty w godzinach 11-14.

źródło: LG Electronics

Kan