Pragnąc podkreślić zaangażowanie w tworzenie nowych możliwości, wartości i doświadczeń użytkowników na całym świecie, LG Electronics wprowadza od dziś nową strategię tożsamości marki opartą na kluczowym przesłaniu komunikacyjnym „It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe”.

Nowa komunikacja i strategia marki jest również wynikiem zmian w zastosowaniu nowych technologii i w zachowaniach konsumenckich, które następowały w ostatnich latach. Nowe przesłanie wyraża zarazem cele marki, która ma inspirować, wzbogacać codzienne życie i budować zadowolenie swoich użytkowników.

LGE New BI  Press Photo New York
LGE New BI Press Photo New York

Zgodnie z polityką firmy nowa identyfikacja marki oraz przesłanie komunikacyjne zostały opracowane, aby wzmocnić efekt utożsamiania się Klientów z marką i ujednolicić całościową komunikację, co jest niezbędne przy globalnym zasięgu firmy.
LG w swoich dążeniach, pragnie zachwycać Klientów unikalnymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb, a także wsłuchuje się i inspiruje pragnieniami dotychczasowych użytkowników. Pozwala to firmie kreować rozwiązania, które wzbogacają i ułatwiają codzienne życie konsumentów.

Uzupełniając identyfikację LG związaną ze słynnym hasłem „Life’s Good”, nowe przesłanie marki „Wszystko Jest Możliwe” będzie pozycjonowane jako globalne hasło, tworzące spójne doświadczenie marki we wszystkich punktach komunikacji z klientem, w tym w TV, mediach cyfrowych, drukowanych oraz w reklamie zewnętrznej (outdoor).

Debiut nowej tożsamości marki miał miejsce w Nowym Jorku, gdzie globalne hasło
„It’s All Possible” rozbłysło na słynnym Times Square. Równocześnie LG prezentuje motyw przewodni marki na globalnej stronie internetowej www.LG.com oraz na stronach lokalnych – w tym na stronie polskiej – www.lge.pl. Następnie, nowa wizualizacja marki będzie silnie obecna we wszystkich kanałach komunikacji uwzględniając reklamę online, drukowaną, marketing w punkcie sprzedaży (In-store Marketing) oraz podczas wydarzeń specjalnych i premier produktów, poczynając od najbliższej premiery flagowego smartfonu LG G2 w Nowym Jorku 7 sierpnia.

Pragniemy, aby nowa identyfikacja marki i kampania komunikacyjna zachęciła Klientów do postrzegania LG jako pioniera pozytywnych zmian, a nie jedynie producenta” powiedział Ki-wan Kim, Wiceprezes, odpowiedzialny za marketing globalny w LG Electronics.

LG wprowadza nową nazwę G dla smartfonów z linii premium

LG czerpie inspiracje od swoich użytkowników na całym świecie, by dostarczać rozwiązań, które czynią ich życie bogatszym, wygodniejszym i bardziej przyjemnym.
Myśl przewodnia marki „It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe” ma służyć umacnianiu reputacji firmy, dla której najważniejsi są ludzie, ale również wzbudzać radość i zadowolenie klientów.”

LG Electronics

kan