12 listopada br. w radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa nowego modelu smartfona marki smartfon LG Swift L9 wyróżnia m.in. nowoczesny design oraz duża pojemność baterii. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej aplikacji Quick Translator, użytkownicy mogą w prosty sposób przetłumaczyć całe zwroty zeskanowanych lub sfotografowanych obcojęzycznych tekstów. Z kolei funkcja Quick Memo pozwala na tworzenie notatek na różnego rodzaju materiałach, dołączanie do nich zdjęć i dzielenie się z innymi użytkownikami. Dodatkowo za pośrednictwem aplikacji My Style Keypad, można dostosować klawiaturę ekranową do sposobu wprowadzania tekstu – odpowiednio jedną lub dwiema dłońmi.

Kampania prowadzona jest równolegle w radiu i internecie. Spoty radiowe emitowane są w największych ogólnopolskich rozgłośniach m.in. RMF FM, Radio ZET, Chilli ZET i Radio PIN. W najbliższym czasie wystartuje również specjalna akcja w Radiu Eska, obejmująca m.in. sponsoring programu Hit Weekend oraz organizacje konkursu promującego smartfon LG Swift L9.

Reklamy online podkreślające funkcjonalność aplikacji Quick Translator, Quick Memo, My Style Keypad, jak również inne zalety telefonu LG, pojawią się m.in. na portalu WP.pl. W kampanii internetowej wykorzystano pakiety biznesowe oraz narzędzia audience planning – Xaxis.

Kampania wystartowała 12 listopada i potrwa do 16 grudnia br. Za planowanie, realizację działań reklamowych, zakup oraz optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

źródło: Mindshare Polska

Kan