„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki. W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Start kampanii Together 2020 połączony będzie z wprowadzeniem atrakcyjnych ofert na szeroką gamę urządzeń.

 

Huawei Together 2020

Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium.

 

To kampania inna od wszystkich, bo pierwszy raz na tak dużą skalę promujemy ekosystem naszych produktów, cały ich świat, prezentując z dumą bogactwo naszego portfolio. Wielu konsumentów kojarzy nas przede wszystkim z wybitnymi pod względem fotografii smartfonami – tym razem chcemy powiedzieć głośno, że w naszym portfolio jest znacznie więcej innowacyjnych urządzeń, które można łączyć ze sobą poprzez smartfon – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

Spot telewizyjny, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, przedstawia parę tancerzy wykonujących emocjonalny taniec w otoczeniu urządzeń Huawei. Łącząc się w efektownych figurach tanecznych, prezentują oni możliwości łączenia urządzeń dzięki innowacyjnym funkcjom, jakie dostarcza konsumentom Huawei. Spot będzie można obejrzeć w dwóch wersjach, 60- i 30- sekundowej.

Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane. W kampanii „występują”: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń  z innych kategorii i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N.

Kolejnym ważnym punktem kampanii będzie film z udziałem influencerów, przeznaczony do emisji w kanałach digitalowych. W filmie występuje 5 osobowości odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Aktorka Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też ambasador marki w Europie, wybitny piłkarz Robert Lewandowski, a także znani już z innych kampanii Huawei: ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany na świecie fotograf modowy Marcin Tyszka oraz popularny dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną wykorzystane do wsparcia kampanii.

Dodatkowym kanałem komunikacji będą nośniki OOH na warszawskim lotnisku.

 

Atrakcyjne oferty dla użytkowników

Oprócz działań wizerunkowych, Huawei w ramach kampanii Together 2020 oferuje konsumentom bogate zestawy urządzeń, a także nowe, atrakcyjne ceny dla wybranych produktów. Zestawy są tak skonstruowane, by jeden zakup pozwolił konsumentowi zaopatrzyć się w szerokie spektrum urządzeń Huawei i doświadczyć wygody i przyjemności korzystania z komunikujących się ze sobą, dzięki Huawei Share, produktów.

Od 1 sierpnia, najnowszy ultrabook Huawei MateBook X Pro będzie można kupić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 (z wyłączeniem Watch GT 2 42 mm w kolorze złotym), bezprzewodowymi słuchawkami FreeBuds 3i oraz najnowszym routerem Huawei WiFi AX3 Quad-Core.

 

Together 2020   MateBook X Pro oferta

 

Multimedialny tablet MatePad Pro pojawi się w ofercie z rysikiem M-Pencil, klawiaturą oraz 90-dniowym dostępem do oferty FilmBox w usłudze Huawei Filmy, a także do 50 GB w Huawei Chmura.

 

Together 2020   MatePad Pro oferta

 

W obu przypadkach oferta jest limitowana – dostępnych będzie 100 zestawów zarówno w przypadku ultrabooka, jak i tabletu – oferta potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Zestawy będzie można nabyć w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.

W sklepach Media Markt oferta zestawu z MatePadem Pro będzie dostępna od 1 do 14 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

 

Atrakcyjna oferta dotyczy też Huawei Sound X, wprowadzonego właśnie do sprzedaży pierwszego głośnika marki, powstałego we współpracy z jednym z globalnych liderów branży audio, firmą Devialet.

 

Together 2020   Sound X

 

Głośnik można kupić w przedsprzedaży od 30 lipca do 16 sierpnia z atrakcyjnym prezentem – bezpłatnym 6-miesięcznym dostępem do aplikacji TIDAL HiFi. Głośnik można nabyć w rekomendowanej cenie 1399 zł w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.

W sklepach Media Markt specjalna oferta na głośnik Huawei Sound X będzie dostępna od 5 sierpnia.

 

W ramach kampanii, Huawei zaoferował również wybrane smartwache i słuchawki w nowych, atrakcyjnych cenach. Huawei Watch GT 2 (42 mm) będzie można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł, model Watch GT 2 (42 mm) w kolorze złotym – za 999 zł, a najnowsze bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i w cenie 399 zł. Oferta na te trzy produkty potrwa od 1 sierpnia do 31 sierpnia w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie i w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów sieci Orange i Play.