Od początku roku do dziś Huawei dostarczył na świecie ponad 200 milionów smartfonów, co oznacza znaczne przyspieszenie sprzedaży wobec roku 2018. Wynik ten został osiągnięty aż 64 dni wcześniej niż w zeszłym roku, co stanowi nowy rekord marki, będący efektem wprowadzenia na rynek szeregu innowacyjnych, wyróżniających się i nagradzanych urządzeń, cieszących się zaufaniem konsumentów.

Wiosną tego roku Huawei wprowadził na rynek wielokrotnie nagradzaną serię smartfonów P30. HUAWEI P30 Pro przez wiele tygodni zajmował pierwsze miejsce w rankingu DxOMark, prestiżowym zestawieniu oceniającym jakość fotografii mobilnej. Obecnie najwyższe miejsce na podium w tym rankingu zajmuje najnowszy flagowiec marki – HUAWEI Mate 30 Pro.

Smartfon HUAWEI P30 Pro otrzymał także tytuł ,,Najlepszego smartfona fotograficznego” od TIPA (Stowarzyszenia Wydawców Prasy Fotograficznej) na podstawie wyników rygorystycznych testów przeprowadzonych przez międzynarodowych ekspertów. Eksperci TIPA, uzasadniając swoją decyzję, zwrócili szczególną uwagę na poczwórny aparat fotograficzny HUAWEI P30 Pro, stworzony we współpracy z Leica. Podkreślali także doskonałą jakość zdjęć wykonanych w słabych warunkach oświetleniowych, a nawet w nocy. HUAWEI P30 Pro został uznany przez Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku (EISA) za „Najlepszy Smartfon Roku”, czym powtórzył zeszłoroczny sukces swojego poprzednika – HUAWEI P20 Pro.

Seria HUAWEI Mate 30, której globalna premiera miała miejsce we wrześniu tego roku, również spotkała się z dużym uznaniem ekspertów. Wyposażony we flagowy procesor Kirin 990 5G SoC, futurystyczną konstrukcję i doceniony przez DxOMark system kamer z przełomową kamerą SuperSensing Cine, HUAWEI Mate 30 Pro został nazwany przez Android Authority „flagowym telefonem z prawdziwego zdarzenia”. Redaktorzy GSMArena stwierdzili, że smartfon ten ​​„ma jeden z najlepszych aparatów, jaki kiedykolwiek znaleziono w smartfonie ”, co po raz kolejny umocniło reputację Huawei jako lidera w branży.

Smartfon HUAWEI Mate 30 Pro sprzedawany jest obecnie w Chinach. W przypadku rynków regionu APAC, w tym Malezji, Filipin, Singapuru i Tajlandii, przewiduje się uruchomienie sprzedaży po 31 października. Informacje o dostępności na innych rynkach będą podawane na bieżąco.