Huawei i stowarzyszenie Wi-Fi Alliance (WFA) zorganizowały spotkanie pod hasłem „Wi-Fi 6, Unlocking Business Value”. W jego trakcie zaprezentowano markę AirEngine, pod którą dostępne będą produkty Huawei z obszaru Wi-Fi 6.

 

Nowe usługi, takie jak VR, AR czy wideo 4K wymagają większej przepustowości i mniejszych opóźnień, co stanowi wyzwanie dla tradycyjnych sieci Wi-Fi. Dlatego też firma Huawei opracowała AirEngine. Jest to rozwiązanie stanowiące nowoczesny silnik dla łączności bezprzewodowej, które pozwoli przyspieszyć cyfrową transformację przedsiębiorstw.

Korzyści, które wyróżniają AirEngine to ultrawysoka wydajność, wygoda użytkowania i możliwość rozwoju nowych modeli biznesowych. Rozwiązanie charakteryzuje się też najlepszymi osiągami w branży, co zostało zweryfikowane przez Tolly, międzynarodową organizację certyfikacyjną.

AirEngine opiera się na zaawansowanych technicznie rozwiązaniach Huawei wykorzystanych w inteligentnych antenach 5G oraz innowacyjnej akceleracji aplikacji. Pozwala to na wydajną optymalizację, co z kolei przekłada się na najwyższą jakość użytkowania i niezawodność usług. Co ważne, AirEngine można zaadaptować do takich usług jak m.in. 4K i VR, które mogą znaleźć zastosowanie w edukacji, badaniach, produkcji i sektorach o znaczeniu krytycznym, a także nowych modelach biznesowych.

 

Dzięki swoim atutom technicznym, Huawei AirEngine umożliwia wydajne i niezawodne świadczenie bezprzewodowych usług sieciowych. Wynikające z tego korzyści to m.in. płynne VR/AR w zastosowaniach edukacyjnych, wideokonferencje w jakości 4K oraz autonomiczne pojazdy w zastosowaniach przemysłowych. Rozwiązanie jest więc w stanie przyspieszyć cyfrową transformację przedsiębiorstw z różnorodnych branż. Co ważne, Huawei jest pierwszym producentem, który wprowadził na rynek komercyjne produkty Wi-Fi 6 – powiedział Zhao Zhipeng, prezes Campus Network Domain, Huawei Data Communication Product Line.

 

Doceniamy ogromny wkład Huawei w rozwój Wi-Fi 6, od standardów i prototypów aż po wykorzystanie komercyjne. WFA wierzy, że rok 2019 będzie czasem komercyjnego wykorzystania Wi-Fi nowej generacji. Mamy też nadzieję, że w między lipcem a wrześniem uda się uruchomić program certyfikacji Wi-Fi 6– podkreślił Kevin Robinson, wiceprezes ds. marketingu w WFA.