W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus.

Miesiąc po globalnej premierze serii P20 w Paryżu, Huawei odnotował rekordową sprzedaż urządzeń w krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Ponad 100 000 sztuk smartfonów trafiło na rynki europejskie – największa liczba urządzeń została dostarczona do Polski, Norwegii, Szwecji i Austrii.

Według raportu IDC, udział Huawei w globalnym rynku smartfonów na koniec pierwszego kwartału tego roku wzrósł do 11,8 procent.

– Wiele niezależnych rankingów i ekspertów, w tym DxOMark i TIPA, potwierdziło już, że P20 Pro to najlepszy smartfon fotograficzny na świecie. Jesteśmy z tego niezwykle dumni i cieszymy się, że klienci tak szybko, bo zaledwie cztery tygodnie od wprowadzenia serii P20 na rynek, docenili jakość i zaawansowanie technologiczne naszych urządzeń. Jednocześnie czujemy jeszcze większą motywację, aby umocnić pozycję Huawei jako lidera rynku smartfonów w Polsce – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

źródło: Huawei

Czytaj też: Test Huawei P20 Pro – zapomnisz o klasycznych cyfrówkach