Na stronie Pulsu Biznesu pojawił się tekst o planach Huawei względem marki Honor. Kliknij Tutaj . Znajdziecie tam ciekawe dane i krótki komentarz Jeffersona Zhanga, dyrektora generalnego Huawei Consumer Business Group Polska.

Jako uzupełnienie, publikujemy szerszy komentarz Jeffersona. Dotyczy różnicy między markami Huawei i Honor: do kogo są kierowane?

Często w komentarzach, telefony Honor są porównywane do Huawei. Tak było z np. Honor 9 i serią P, a teraz z Honor 7X z Huawei Mate 10 lite. Ale warto zmienić perspektywę. Wtedy obraz będzie jaśniejszy, a odpowiedź, dlaczego na runku pojawił się Honor 7X będzie klarowniejsza.

Honor 7X
Honor 7X


Jefferson Zhang, Dyrektor Generalny Huawei Consumer Business Group Polska:

Naszym priorytetem było promowanie i wzmacnianie marki Huawei. W rzeczywistości ten priorytet się nie zmienia. Chcemy być liderem i cel, który postawiliśmy sobie przed chwilą, konsekwentnie realizujemy. Na przełomie 2014 i 2015 roku Huawei miał nieco ponad 2% polskiego rynku smartfonów. Dziś jesteśmy jednym z największych dostawców. Kontrolujemy około 25%. Ale równolegle chcemy rozwijać naszą drugą markę – Honor.

Honor 7X – LTE, Dual SIM, 64GB i bez ramek za 1 299,00 zł

Podczas gdy marka Huawei jest skierowana do klientów, którzy szukają przede wszystkim innowacyjnych i przełomowych smartfonów, Honor jest dla młodych ludzi, którzy są zainteresowani najlepszym stosunkiem ceny do parametrów. Doskonałym przykładem jest Honor 9, który – według GfK Polonia – jest dziś jednym z najpopularniejszych flagowców w Polsce.

W przypadku marki Honor chcemy iść za ciosem i rozszerzyć ofertę w segmencie 0,5-1,5 tys. zł. Jest to o tyle ważne, ponieważ ten segment generuje największą sprzedaż. Dlatego Honor przedstawi już niedługo nowy model – Honor 7X. W pierwszej połowie przyszłego roku pojawią się kolejne dwa telefony ze średniej i niskiej półki cenowej – dodaje Jefferson Zhang.

źródło: Huawei

Kan