Wystartowała kampania reklamowa „Make it Possible” z Robertem Lewandowskim – nowym ambasadorem marki Huawei. Działania promocyjne obejmą wszystkie kanały komunikacji


Głównym celem kampanii „Wygrywając dziś wygrywasz jutro. Make it possible” jest popularyzacja marki Huawei.

Ambasador marki – Robert Lewandowski – w inspirującym filmie wideo opowiada swoją historię i zachęca do tego, aby bez względu na przeciwności losu, dążyć do realizacji własnych marzeń, bo ich spełnienie zależy od nas samych.


Ważnym elementem kampanii jest aktywacja online w której Huawei zachęca do podzielenia się swoimi historiami typu „Make it Possible” – każdy kto zrealizował swoje marzenie lub osiągnął sukces może podzielić się swoją opowieścią poprzez zamieszczenie filmu wideo i mieć szanse na wygranie atrakcyjnych nagród. Strona dostępna jest pod adresem: http://huaweipolska.pl/makeitpossible


Kampania Huawei prowadzona jest przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych z uwzględnieniem TV, kina, radia, nośników outdoorowych oraz działań na platformie digital i social media. Główne wideo kampanii można obejrzeć między innymi na kanale YouTube Huawei Polska:

Kreacją reklam zajęła się izraelska agencja Leomek Hatoda’a, członek globalnej grupy TBWA. Za komunikację w social media odpowiada Isobar Polska, a działania PR koordynuje agencja Ogilvy PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD.

źródło: Huawei

Kan