Huawei Device, grupa biznesowa Huawei Technologies, rozpoczęła na Mobile World Congress 2013 swoją nową globalną kampanię wizerunkową „Make it Possible”. Firma przedstawiła również swoje roczne wyniki finansowe. Dochód Huawei Device w 2012 roku wyniósł 7,5 miliarda dolarów i był o 10% wyższy w porównaniu do roku poprzedniego. Firma dostarczyła ponad 127 milinów urządzeń. Kierowana do konsumentów na całym świecie kampania „Make it Possible” będzie priorytetowym projektem firmy w 2013 r., a jej celem jest umocnienie wizerunku Huawei jako globalnej marki konsumenckiej.

W ciągu 12 miesięcy Huawei dostarczyło 52 miliony telefonów, z czego 32 miliony stanowiły smartfony. Oznacza to wzrost o 60% w stosunku do poprzedniego roku. Ponadto dostarczono 50 milionów mobilnych urządzeń szerokopasmowych (MBB) i 25 milionów urządzeń domowych. W czwartym kwartale 2012 roku firma odnotowała wzrost w dostawach urządzeń o 89,5% rok do roku (10,8 milionów), który zapewnił Huawei pozycję trzeciego dostawcy smartfonów na świecie w zestawieniu IDC Data.

Na zeszłorocznych targach MWC zaprezentowaliśmy linię naszych flagowych produktów o nazwie Ascend. W tym roku w Barcelonie przedstawiamy nową kampanię wizerunkową Huawei „Make it Possible”. Jest ona ważnym elementem naszych starań, by w nadchodzących latach zostać wiodącym globalnym dostawcą smartfonów. „Make it Possible” nie tylko definiuje to, kim jesteśmy, ale doskonale wyraża pragnienie konsumentów, by doświadczać dzięki technologii czegoś więcej” – powiedział Richard Yu, CEO w Huawei Consumer Business Group.

Kampania „Make it Possible” uosabia ducha Huawei – łączy wiedzę i doświadczenie z nieograniczoną wyobraźnią, dzięki czemu rzeczy i pragnienia dotychczas niemożliwe mogą stać się możliwymi i osiągalnymi. W ciągu roku kampania realizowana będzie w wybranych krajach i obejmować będzie zarówno działania ATL, ze szczególnym uwzględnieniem platformy internetowej, jak również BTL – tutaj nacisk zostanie położony na pokazanie jakości i funkcjonowania urządzeń.

Kampania „Make it Possible” została zaprojektowana na podstawie badań oczekiwań i preferencji klientów, którzy oczekują od Huawei Device innowacyjnych, wyjątkowych a zarazem atrakcyjnych cenowo urządzeń.

W 2012 roku w 45 państwach powstało łącznie ponad 5000 autoryzowanych punktów sprzedaży urządzeń mobilnych Huawei. Firma niedawno zakończyła też największą w swojej historii kampanię marketingową, która zasięgiem objęła miliony konsumentów.

źródło: Huawei Device

Kan