Jesteś tutaj:-, Huawei, Newsy, Rynek-Huawei dostarczyło w 2012 r 52 mln telefonów, z czego 32 mln stanowiły smartfony

Huawei dostarczyło w 2012 r 52 mln telefonów, z czego 32 mln stanowiły smartfony

Huawei Device, grupa biznesowa Huawei Technologies, rozpoczęła na Mobile World Congress 2013 swoją nową globalną kampanię wizerunkową „Make it Possible”. Firma przedstawiła również swoje roczne wyniki finansowe. Dochód Huawei Device w 2012 roku wyniósł 7,5 miliarda dolarów i był o 10% wyższy w porównaniu do roku poprzedniego. Firma dostarczyła ponad 127 milinów urządzeń. Kierowana do konsumentów na całym świecie kampania „Make it Possible” będzie priorytetowym projektem firmy w 2013 r., a jej celem jest umocnienie wizerunku Huawei jako globalnej marki konsumenckiej.

W ciągu 12 miesięcy Huawei dostarczyło 52 miliony telefonów, z czego 32 miliony stanowiły smartfony. Oznacza to wzrost o 60% w stosunku do poprzedniego roku. Ponadto dostarczono 50 milionów mobilnych urządzeń szerokopasmowych (MBB) i 25 milionów urządzeń domowych. W czwartym kwartale 2012 roku firma odnotowała wzrost w dostawach urządzeń o 89,5% rok do roku (10,8 milionów), który zapewnił Huawei pozycję trzeciego dostawcy smartfonów na świecie w zestawieniu IDC Data.

Na zeszłorocznych targach MWC zaprezentowaliśmy linię naszych flagowych produktów o nazwie Ascend. W tym roku w Barcelonie przedstawiamy nową kampanię wizerunkową Huawei „Make it Possible”. Jest ona ważnym elementem naszych starań, by w nadchodzących latach zostać wiodącym globalnym dostawcą smartfonów. „Make it Possible” nie tylko definiuje to, kim jesteśmy, ale doskonale wyraża pragnienie konsumentów, by doświadczać dzięki technologii czegoś więcej” – powiedział Richard Yu, CEO w Huawei Consumer Business Group.

Kampania „Make it Possible” uosabia ducha Huawei – łączy wiedzę i doświadczenie z nieograniczoną wyobraźnią, dzięki czemu rzeczy i pragnienia dotychczas niemożliwe mogą stać się możliwymi i osiągalnymi. W ciągu roku kampania realizowana będzie w wybranych krajach i obejmować będzie zarówno działania ATL, ze szczególnym uwzględnieniem platformy internetowej, jak również BTL – tutaj nacisk zostanie położony na pokazanie jakości i funkcjonowania urządzeń.

Kampania „Make it Possible” została zaprojektowana na podstawie badań oczekiwań i preferencji klientów, którzy oczekują od Huawei Device innowacyjnych, wyjątkowych a zarazem atrakcyjnych cenowo urządzeń.

W 2012 roku w 45 państwach powstało łącznie ponad 5000 autoryzowanych punktów sprzedaży urządzeń mobilnych Huawei. Firma niedawno zakończyła też największą w swojej historii kampanię marketingową, która zasięgiem objęła miliony konsumentów.

źródło: Huawei Device

Kan

Autor |2013-02-26T10:27:06+01:0026 lutego 2013 10:27|Kategorie: Finanse, Huawei, Newsy, Rynek|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.