Huawei, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), rozpoczął globalną kampanię świąteczną „Ascend to New Heights”, oferującą jej uczestnikom niesamowite działania na pograniczu świata realnego i wirtualnego. Warta 30 milionów dolarów kampania jest największym dotychczasowym przedsięwzięciem marketingowym firmy, zarówno pod względem wartości, jak i zasięgu działań. Kampania realizowana jest w 45 krajach na całym świecie.

Nad trzema miastami – Shenzhen w Chinach, Mexico City

w Meksyku i Kuala Lumpur w Malezji – unosić się będzie specjalny balon Huawei, a mieszkańcy wybranych państw, poprzez aplikację konkursową na stronie www.ascendtonewheights.com będą mogli bezpośrednio wpływać na wysokość, na której znajdować się będą balony i podziwiać coraz bardziej spektakularne widoki rejestrowane przez kamery w nich zamieszczone.

Uczestnicy będą mogli również podnieść swój własny, wirtualny balon w aplikacji poprzez wykonywanie różnych działań – składanie życzeń noworocznych, wgrywanie zdjęć produktów Huawei czy zapraszanie znajomych do wspólnej zabawy. Wznosząc się balonem coraz wyżej, uczestnik może znaleźć ciekawe nagrody ukryte na różnych pułapach.

Nagrodą główną w polskiej edycji konkursu jest wycieczka dla dwóch osób do Dubaju z przelotem helikopterem, noclegiem w pięciogwiazdkowym hotelu i indywidualnym zwiedzaniem najwyższego budynku świata Burj Khalifa. Do wygrania są także weekend w Warszawie z kolacją na 40. piętrze luksusowego hotelu, 5 biletów na finał Pucharu Skoków Narciarskich w Zakopanem i Wiśle, tablet Huawei MediaPad 10 FHD, smartfony Ascend G300 (Test Huawei Ascend G300: praktyczny i wielofunkcyjny) i Ascend P1 (Test Huawei Ascend P1 (U9200): supersmukła obudowa), a także wiele atrakcyjnych gadżetów. Konkurs potrwa do końca grudnia 2012.

Projekt „Ascend to New Heights” to ważny krok HUAWEI w ewolucji z modelu B2C w kierunku marki konsumenckiej. Kluczowym elementem kampanii jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez dostarczenie odbiorcom angażujących, niesamowitych emocji z pogranicza świata rzeczywistego i wirtualnego.

W ramach tej strategii polski oddział HUAWEI prowadzi intensywne działania na platformie social media, dzięki czemu w ciągu ostatnich dwóch kwartałów profil www.facebook.com/HuaweiDevicePolska zajął 9. miejsce w rankingu popularności w sektorze elektroniki użytkowej w Polsce, z ponad 104 tys. fanów profilu firmy.

źródło: Huawei

Kan