Jesteś tutaj:-, Huawei, Inne, Newsy, Rozrywka-Ponieważ możesz się wszystkim dzielić nie znaczy, że powinieneś (wideo)

Ponieważ możesz się wszystkim dzielić nie znaczy, że powinieneś (wideo)

Dzielenie się wszystkim, ze wszystkimi można by uznać za szczyt altruizmu, czy jednak powinniśmy dzielić się wszystkim na FB?

Huawei umieścił śmieszny filmik będący parodią dzisiejszej fascynacji FB i szaleństwa like it/dislike it na popularnym serwisie społecznościowym:

Z jednej strony to parodia tego co dzieję się w sieci, z drugiej jednak reklama – dołącz do nas na FB.

źródło: youtube.pl

JarKen



Autor |2011-12-12T21:44:42+02:0012 grudnia 2011 21:44|Kategorie: Android, Huawei, Inne, Newsy, Rozrywka|Tagi: , , |5 komentarzy

5 komentarzy

  1. Blom 12 grudnia 2011 w 22:02 - Odpowiedz

    Nie rozumiem fenomenu FB i chyba nigdy nie zrozumiem. Pomijam już kwestię słabej polityki prywatności (z powodu której Zuckebrg nabawił się nerwicy) ale to w co przeistoczyło się FB jest poniżej krytyki… jeden wielki moloch w którym ludzie są zdolni się pozabijać za kliknięcie w „Lubię to!” Podejrzewam, że FB skończy jak nasza rodzima Nasza Klasa, w czasach świetności uwielbiało się tam siedzieć a teraz już samo wejście tam powoduje frustracje no i oczywiście NK powoli staje się zapomniana.

  2. JarKen 12 grudnia 2011 w 22:07 - Odpowiedz

    To niekoniecznie musi być przyszłość FB.
    Nasza klasa nie miała czegoś co ma FB mianowicie wielkich firm, które FB traktują jako narzędzie reklamowe i często również marketingowe. Wszyscy operatorzy, wszyscy producenci, wielkie sklepy.
    Szybko się to nie skończy.
    PS: używam FB, ale nie klikam like it/ dislike it, ignoruje zaproszenia do gier itp.

  3. maver 12 grudnia 2011 w 23:33 - Odpowiedz

    Gwoli wyjaśnienia Nasza Klasa jest cały czas najbardziej popularnym i najczęściej odwiedzanym portalem społecznościowym w Polsce.

    • Blom 13 grudnia 2011 w 00:13 - Odpowiedz

      Odwiedzać a używać to zupełnie dwie różne sprawy. NK odnotowuje od pewnego czasu ucieczki userów do FB (ot. choćby dość duża w styczniu 2011- 300tysięcy) Poza tym NK dotknęła mała stagnacja (brak nowych przydatnych opcji) i milczenie marketingowego (kto słyszał o nk-connect?) Poza tym to przeładowanie reklamami – podejrzewam, że stoją w tym samym miejscu co Gadu-Gadu i nie wiedzą co mają dalej z tym portalem robić ale grunt, że kasa z reklam leci. A teraz pytanie: gdzie mogą uciekać userzy FB ?

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.