MixRadio, dostawca spersonalizowanej usługi strumieniowego odtwarzania muzyki, umożliwił dziś dostęp do swojej uznanej usługi globalnej grupie klientów poprzez ekspansję na platformy Android i IOS oraz ogłoszenie nawiązania współpracy partnerskiej z firmą HTC.


Aplikacja poprzednio w posiadaniu firm Microsoft i Nokia dostępna była wyłącznie na telefonach z systemem operacyjnym Windows. Po niedawnym nabyciu MixRadio przez najszybciej rozwijającego się na świecie operatora wiadomości mobilnych LINE usługa wprowadzona została na platformy Android i IOS. Partnerstwo otworzy nowe możliwości wspólnego marketingu LINE i MixRadio, co z pewnością przyczyni się do wzrostu na skalę międzynarodową.

Cieszymy się, że od teraz nasza spersonalizowana i łatwa w użyciu usługa strumieniowego odtwarzania muzyki będzie dostępna całkowicie nowej, sporej grupie odbiorców. Dla wielu osób będzie to pierwsza okazja do zapoznania się z MixRadio. Jesteśmy przekonani, że nowi użytkownicy pokochają prostotę interfejsu i jakość personalizacji, którą oferujemy. Nasza usługa usuwa przeszkody istniejące do tej pory między słuchaczami a muzyką. Teraz mogą oni odkrywać świetną muzykę na nowo” – skomentował dyrektor generalny MixRadio, Jyrki Rosenberg.

Nasza usługa dostępna jest już w 31 krajach. Od wielu lat rozwijamy i ulepszamy naszą ofertę spersonalizowanych przeżyć muzycznych co oznacza, że łączymy doświadczenie w branży z ekscytacją związaną z wypuszczaniem na rynek nowego produktu. Oczywiście nasi użytkownicy korzystający z telefonów z systemem Windows nadal będą otrzymywać najwyższy poziom obsługi” – dodaje dyrektor.

Dziś również doszło do ogłoszenia podjęcia współpracy partnerskiej z HTC odnośnie wspólnych działań marketingowych. MixRadio będzie wyłącznym dostawcą nowości muzycznych na platformie BlinkFeed HTC, dzięki czemu użytkownicy będą mieli dostęp do spersonalizowanych utworów dopasowanych do ich muzycznych upodobań.

HTC jest pionierem w dostarczaniu doznań muzycznych przez telefon o najwyższej jakości. Jesteśmy pierwszym producentem smartfonów, który wbudował podwójne głośniki stereo, precyzyjnie dostrojony profil dźwiękowy oraz technologię dekodowania dźwięku Dolby. Dzięki temu mamy w ofercie kompleksowy, wielokanałowy system audio BoomSound HTC. Partnerstwo z MixRadio jest najnowszym przykładem naszych inwestycji w świadczenie najlepszych doznań muzycznych. Od teraz nasi użytkownicy będą mieli dostęp do spersonalizowanych i istotnych nowości muzycznych, więc nigdy nie przegapią najnowszych albumów i miksów ulubionych utworów” – dodał Phil Blair, prezes HTC na Europę, Azję i Bliski Wschód.

MixRadio cieszy się popularnością i dużym zadowoleniem wśród klientów, a także otrzymuje pozytywne opinie w mediach. aplikacja oparta jest na własnym silniku personalizacyjnym i analizie miliardów punktów danych pochodzących od użytkowników na całym świecie. To właśnie dzięki temu MixRadio może oferować niezrównaną personalizację. Dostępna po jednym kliknięciu funkcja MyMix otwiera użytkownikom dostęp do wysoce dopasowanego strumienia utworów, a system ulepsza personalizację na podstawie upodobań, czerpiąc z katalogu zawierającego miliony nagrań.

W ofercie MixRadio znajdują się także tysiące rekomendowanych kolekcji utworzonych przez globalny zespół ekspertów i międzynarodowych gwiazd. Ponieważ MixRadio jest usługą przede wszystkim na urządzeniach mobilnych, twórcy rozumieją znaczenie dostępności nagrań także poza zasięgiem sieci. Dlatego też, odmiennie od wielu bezpłatnych dostawców odtwarzania strumieniowego, MixRadio pozwala użytkownikom na odsłuchiwanie kolekcji off-line.

MixRadio planuje utrzymać i rozwijać istniejące partnerstwa z marką adidas, dostarczając muzykę na zegarku adidas MiCoach Smart Run oraz Harman Kardon poprzez pełną integrację z głośnikami Harman Kardon Omni zapewniającą idealną personalizację domowych doznań muzycznych.

Aplikację MixRadio można pobrać ze strony http://mixrad.li/DownloadMixRadio .

O MixRadio

MixRadio to najłatwiejsza w obsłudze aplikacja oferująca najbardziej spersonalizowane strumieniowe odtwarzanie muzyki. Po kliknięciu jednego przycisku użytkownicy usługi MixRadio uzyskują dostęp do niepowtarzalnej kolekcji utworów dopasowanych do ich upodobań muzycznych. Do dyspozycji użytkowników pozostaje katalog zawierający miliony utworów i ponad tysiąc rekomendowanych kolekcji. MixRadio jest aplikacją bezpłatną dostępną w 31 krajach na całym świecie.

Źródło: MixRadio