Z początkiem 2015 roku Edelman Polska nawiązał współpracę z HTC, globalnym liderem innowacyjności i designu w kategorii urządzeń mobilnych.

HTC powstało w 1997 roku na Tajwanie i od tamtego czasu nieprzerwanie znajduje się w czołówce światowych producentów urządzeń mobilnych. Pieczołowitość wykonania, oryginalność wzornictwa i innowacyjne rozwiązania zastosowane w produktach HTC wielokrotnie zdobywały uznanie klientów, mediów oraz rynku.

Tworząc swoje produkty, HTC kieruje się przede wszystkim satysfakcją klientów. Jest ona elementem globalnej misji firmy, której ukoronowanie stanowi zbudowanie zupełnie nowego wymiaru mobilności – dla każdego. Realizując ten cel, HTC przykłada wagę nie tylko do wysokiej wydajności tworzonych przez siebie produktów, w poszukiwaniu inspiracji sięga także odważnie do świata mody.

Flagowymi produktami HTC są obecnie rodziny smartfonów HTC One oraz HTC Desire. Z początkiem 2015 roku do portfolio HTC trafiła także kamera RE.

Po stronie agencji zespołem odpowiedzialnym za działania komunikacyjne dla HTC kieruje Dominik Walknowski, Innowation & Tech Practice Director. Działania obejmą m.in. PR produktowy i PR korporacyjny.

źródło: Edelman Polska

Kan