Cardo Systems, producent sprzętu dla komunikacji bezprzewodowej dla motocyklistów zaprojektował pierwszy na świecie interkom oparty na technologii DMC (Dynamic Meshwork Communication) oferując przełomowe rozwiązanie, które nie ma sobie równych na rynku komunikacji motocyklowej.

Interkom Cardo PackTalk
Interkom Cardo PackTalk

Nowa technologia DMC wykorzystana w Cardo PackTalk umożliwia komunikację grupie motocyklistów aż do 10 osób. W przyszłości ilość osób w grupie będzie stopniowo i znacząco zwiększana. Cardo PackTalk dostępny jest w dobrych sklepach motocyklowych w ramach sieci dystrybucyjnej wyłącznego importera tej marki w Polsce, firmy KONTEL (www.kontel.pl).

Sezon motocyklowy w pełni, a wielu miłośników jednośladów ceni jazdę w większej grupie przyjaciół lub członków klubu, w którym są zrzeszeni. Odpowiedzią na ich potrzeby jest Cardo Scala Rider PackTalk, ponieważ za pośrednictwem tego dwukanałowego interkomu (DMC i Bluetooth w jednym urządzeniu) nawet do 10 osób może pozostawać ze sobą w kontakcie. Stabilność i elastyczność połączenia to zasługa bezprzewodowej, opartej o protokół Mesh technologii DMC. System działa w ten sposób, że każdy z motocyklistów jest autonomiczną jednostką utrzymującą łączność z innymi motocyklistami, a zerwanie połączenia z jednym z nich nie narusza komunikacji grupowej.

Interkom Cardo PackTalk - jazda w gupie
Interkom Cardo PackTalk – jazda w gupie

Kolejną innowacją zastosowaną w PackTalk jest możliwość rozmawiania i słuchania muzyki jednocześnie, a także kompatybilność sprzętowa z interkomami innych producentów (Cardo Gateway).

Użytkownicy PackTalk mogą korzystać z darmowej aplikacji Cardo SmartSet dostępnej do pobrania w App Store i Google Play, dzięki której smartfon służy za pilot zdalnego sterowania w czasie podróży.

PackTalk
PackTalk

Scala Rider PackTalk poza technologią DMC wykorzystuje również interkom Bluetooth do komunikacji z innymi modelami marki Cardo. Dodatkowo umożliwia wahadłową łączność w trybie 1:1 systemem „One+8”. Gama funkcji opartych o moduł Bluetooth przewiduje również spontaniczne kreowanie połączeń metodą click-to-link bez uprzedniego parowania słuchawek, przekierowanie na telefon po zgubieniu zasięgu (intercom-to-mobile), dzielenie się muzyką między kierowcą i pasażerem za pośrednictwem protokołu A2DP oraz głosowe przyjmowanie i odrzucanie połączeń. Poziom głośności automatycznie dostosowuje się do aktualnej prędkości oraz warunków akustycznych panujących na drodze. Wbudowane radio z RDS zapamiętuje 6 stacji.

Urządzenie jest odporne na deszcz, śnieg i kurz (certyfikat IP67), posiada nowoczesny panel sterowania i modernistyczny design. Uniesiona antena zapewnia zasięgźrródło interkomu między dwoma motocyklistami do 1.6 km (zasięg całej sieci to maksymalnie 5 km). W razie nieprzewidzianych zdarzeń drogowych motocyklista może zadzwonić pod zapisany w pamięci urządzenia numer alarmowy.

Cena detaliczna: 299.95/449.95 Euro

źródło: KONTEL

Kan