Od teraz klienci Emirates nie muszą martwić się o doładowanie telefonu w trakcie podróży. Przewoźnik wprowadził właśnie 30 bezprzewodowych stacji dokujących, które dostępne są w poczekalniach dla pasażerów klasy pierwszej i biznes w halach A, B i C na lotnisku w Dubaju. Są one kompatybilne z większością smartfonów. Dzięki bezpłatnej sieci Wi-Fi we wszystkich poczekalniach Emirates na całym świecie i na pokładzie ponad 120 samolotów klienci mają również dostęp do Internetu przez cały czas podróży. Nowa oferta to kolejny etap strategicznego planu przewoźnika mającego na celu zapewnienie pasażerom lepszej mobilności i łączności.


Chcemy stale zwiększać komfort podróży naszych klientów, dążymy do tego, aby upływała ona całkowicie beztrosko. Urządzenia mobilne stały się nieodłączną częścią naszego życia i w naszej opinii bezpłatna sieć Wi-Fi oraz bezprzewodowe ładowarki stają się standardem w podróży – powiedział Mohammed Mattar, Divisional Senior Vice President, Emirates Airport Services. Stale inwestujemy, aby wciąż ułatwiać dostęp do sieci telekomunikacyjnej w naszych poczekalniach i na pokładach naszych samolotów. Współpracujemy z czołowymi dostawcami technologii, aby zwiększyć liczbę i jakość bezprzewodowych stacji dokujących i cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli zaoferować klientom naszą usługę w wersji rozszerzonej – dodał Mattar.

Bezprzewodowe stacje dokujące zostały umieszczone w dobrze widocznych punktach na terenie poczekalni i obecnie służą do ładowania wyłącznie telefonów komórkowych – maksymalnie dwóch jednocześnie. Nowe ładowarki są w pełni kompatybilne z telefonami wyposażonymi w system Blackberry – wystarczy umieścić je w stacji dokującej. Natomiast w przypadku iPhone’ów ładowanie możliwe jest przy użyciu kabla.

Darmowe Wi-Fi na pokładzie ponad 100 samolotów Emirates

Darmowa sieć Wi-Fi dostępna zarówno w poczekalniach, jak i samolotach cieszy się ogromną popularnością – tym bardziej, że stały dostęp do Internetu uznawany jest już za normę. Według danych przewoźnika, pasażerowie na pokładzie Emirates najczęściej odwiedzają takie strony, jak Facebook czy Google, oraz korzystają z komunikatorów typu Skype czy WhatsApp, co pokazuje silną potrzebę łączenia się w trakcie podróży za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Pasażerowie Emirates mogą ponadto skorzystać z innych usług – linie zapewniają zasięg telefonów komórkowych w ponad 75% swoich samolotów, a także dostęp do poczty, telefonu i usług SMS w każdej maszynie.

Ponadto, na pokładzie 60 samolotów pasażerowie mają dostęp do usługi Live TV, dzięki czemu mogą na bieżąco śledzić wydarzenia na świecie czy kibicować swojej ulubionej drużynie.

Linie Emirates z własną aplikacją na Apple Watch

Na początku roku linie Emirates wprowadziły własną aplikację na Apple Watch, a w maju udostępniły aplikację na Androida. Przewoźnik zwiększa starania, aby zapewnić lepszą jakość podróży za pośrednictwem technologii mobilnych, a nowe ładowarki zdecydowanie ułatwią pasażerom dostęp do swoich telefonów.

źródło: Emirates

Kan