Na targach CES 2015 Sony mobile Communications zaznaczyło dziś swoją obecność kilkoma intrygującymi akcentami. Przedstawiliśmy nowe produkty i nowe firmy partnerskie w rozwijającej się z niezwykłą dynamiką kategorii SmartWear, prezentując elegancką edycję SmartWatch3 – zegarek wykonany ze stali nierdzewnej ‒ oraz nowe formy współpracy przy aplikacji Lifelog.


Zaprezentowaliśmy ponadto nową koncepcję urządzeń wearable ‒ prototyp wodoodpornych, multi-sensorycznych słuchawek, zaprojektowanych pod kątem optymalizacji treningu i podglądu w czasie rzeczywistym. ‒ Nasze podejście do technologii inteligentnej galanterii jest oparte na analizie indywidualnych upodobań użytkowników, by przedstawić różnorodną ofertę gwarantującą klientom możliwość wyboru wśród pięknych i funkcjonalnych produktów, które można dostosowywać do osobistych potrzeb i cech użytkownika
‒ powiedział dziś Kaz Tajima, wiceprezes dyrektor UX Creative Design and Planning w Sony Mobile Communications. ‒

Rozwój aplikacji Lifelog, zarówno w kwestiach narzędzi dla twórców oprogramowania (API), jak i naszej wizji inteligentnej galanterii, pozwoli partnerom Sony na zaproponowanie kreatywnych rozwiązań oraz zintegrowanie ich aplikacji z naszą platformą. Zapewnimy użytkownikom jeszcze bogatszy i bardziej zróżnicowany ekosystem urządzeń i aplikacji w kategorii inteligentnej galanterii.

Sony SmartWatch3
Sony SmartWatch3

PROJEKTOWANIE W TECHNOLOGII MODUŁOWEJ ZE SMARTBAND SWR10

W czasie ubiegłorocznego CES po raz pierwszy pokazaliśmy SmartBand SWR10, opaskę-kompana działającą w trybie 24/7, urządzenie w pełni wodoodporne1 (IP58) pomimo swojego odsłoniętego portu microUSB. Rdzeń urządzenia można dopasować do wielu kolorów opasek i tym samym dostosowywać technologię do estetycznych upodobań użytkownika.

Był to pokaz pierwszego, modułowego podejścia Sony do tej klasy produktów. Przez cały miniony rok współpracowaliśmy z działami kreatywnymi marek ze sfery szeroko rozumianego lifestyle’u, mody i designu. Są wśród nich Jack Vartanian, ALTEWAISOME i Ted Baker, a także bardzo ostatnio popularna kobieca marka ROXY. Tworzymy w ramach kategorii Sony SmartWear niestandardowe propozycje kolekcji odzieży.

SMARTWATCH3 ZE STALI NIERDZEWNEJ

Po rozpoczęciu na jesieni współpracy z Google, SmartWatch3 jest najnowszą generacją „SmartWatch” od Sony. Prezentujemy nową edycję SmartWatch3 – zegarka ze stali nierdzewnej, który pojawi się w przyszłym miesiącu na wielu rynkach świata. (Produkt nie będzie na razie dostępny w Polsce.)

Sony SmartWatch3
Sony SmartWatch3

SmartWatch, wykonany z pięknej stali o luksusowym wykończeniu, pasuje do współczesnej i ponadczasowej estetyki. Wyposażyliśmy go w wyświetlacz TFT LCD Transflective 1.6” 320×320 który zapewnia doskonałą widoczność nawet w pełnym słońcu. Jest on również wodoodporny, zgodnie z IP68, a ładowanie odbywa się poprzez standardowy port microUSB.

Sony SmartWatch3
Sony SmartWatch3

Poszerzając zakres dostępnych stylizacji prezentujemy również nowy uchwyt SmartWatch (dostępny na początku 2015 roku), który pozwoli użytkownikom i partnerom na dopasowanie koperty zegarka SmartWatch 3 do każdego standardowego paska do zegarka o szerokości 24 mm Nawet bez smartfonu z Androidem, SmartWatch3 staje się zatem efektownym i użytecznym akcesorium z imponującymi samodzielnymi funkcjami. SmartWatch3 ma wbudowany GPS, co na rynku jest rozwiązaniem unikatowym, i pozwala jednocześnie na odtwarzanie muzyki.

Sony SmartWatch3
Sony SmartWatch3

Golfshot i iFit to dwie aplikacje stworzone w ramach Android Wear, by wzbogacić możliwości jakie daje użytkowanie SmartWatch3. Aplikacje te działają na SW3 niezależnie od smartfonu. Można dzięki nim śledzić własną wydajność na zajęciach fitness, dodatkowo wspomagać się w trakcie intensywnej gry w golfa poprzez obliczanie punktów, śledzenie trasy i siły uderzenia piłki. Już w styczniu każdy użytkownik SmartWatch3 będzie miał ekskluzywny dostęp do wersji premium aplikacji Golfshot i iFit dostępnych bezpośrednio po włączeniu urządzenia.

Sony SmartWatch3
Sony SmartWatch3

W trakcie CES Sony przedstawia również nową współpracę z liniami lotniczymi Virgin Atlantic. Wspólnie zamierzamy rozwijać inicjatywę SmartWear, odkrywać rozwiązania wspierające aktywność naszych produktów i udoskonalać satysfakcję z obsługi klientów. Więcej informacji pojawi się wkrótce

źródło: Sony

Kan