W trakcie spotkania branży nowych technologii, firma MyScreen Protector zaprezentowała szeroką gamę folii ochronnych na ekrany i powierzchnie urządzeń elektronicznych. Mogliśmy zobaczyć produkty, które chronią nasze urządzenia przed zarysowaniem, uszkodzeniem, odciskami palców, bakteriami, kurzem, pyłem i odblaskami … Ponadto pokazano urządzenie do prostego nakładania folii bez pęcherzy powietrza.

Oferta MyScreen Protector zawiera kilka rodzajów folii – Crystal, antybkateryjne, antyodblaskowe, antyuderzeniowe czy typu lustro. Poszczególne rodzaje spełniają specyficzne wymagania użytkowników mobilnych terminali. Dla przykładu przezroczyste folie Crystal zdają egzamin na urządzeniach, których właściciele cenią sobie wysoką przejrzystość ekranu. Natomiast folie antyodblaskowe sprawiają, że ekran staje się matowy, eliminując odblaski i połysk, a także nie pozostają na nim ślady palców. Najwięcej potrafią znieść folie anty-uderzeniowe. Podczas testów przechodzą one prawdziwe tortury – takie jak uderzenia metalową kulą czy oddziaływanie ręcznej wiertarki. A co najważniejsze wychodzą z nich bez szwanku, posiadają również cechę samoregeneracji, po zarysowaniu. Folie ochronne są delikatniejsze, ale za to cechują je niezwykłe właściwości. Kiedy urządzenie jest w spoczynku, folia zachowuje się jak lustro, lecz z chwilą uruchomienia urządzenia staje się przezroczysta.


Produkty MyScreen Protector są już dostępne we wszystkich krajach europejskich, a także zdobywają nowe rynki poza Europą.

Na filmach prezentowane są nowości powstające w Polsce, które mogliśmy naocznie zaobserwować w pokazach, na stoisku firmy, na tegorocznym MRD w Warszawie.

To marka należąca do polskiego producenta Lamel, istniejąca od 2004 roku. Produkty MyScreen Protector cieszą się popularnością w całej Europie. Folie stanowią interesującą alternatywę dla plastikowych osłon. Ich walorem jest idealne przyleganie do wyświetlacza. To sprawia, że pod folią nie zbiera się kurz, a poza tym użytkownik nie ma obaw, że materiał samoczynnie odpadnie. Firma wykorzystuje umieszczony na swojej stronie internetowej, system do wysyłania klientom indywidualnym folii do wybranego urządzenia, a metoda nosi nazwę VP. Jak to działa? Klient kupuje w sklepie kupon, który dzięki zawartemu w środku kodowi dostępu, umożliwia postępując zgodnie z instrukcją, otrzymanie folii do wybranego urządzenia bezpośrednio od producenta. Klient musi jedynie wprowadzić kod, aby wybrać swoje urządzenie z listy. Po czym następuje dostawa folii przez listonosza.

źródło: MyScreenPROTECTOR

Kan