Jesteś tutaj:-, Apple, Bezpieczeństwo, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Raporty i prezentacje, Rynek, Sprzęt-96% amerykańskich użytkowników iOS nie chce śledzenia

96% amerykańskich użytkowników iOS nie chce śledzenia

Tylko 4% amerykańskich użytkowników iOS po przejściu na nową wersję 14.5 zezwoliło aplikacjom na śledzenie ich działań w celu wyświetlania odpowiednich reklam. Takie dane podaje agencja badawcza Flurry Analytics, informuje  Apple Insider.

Statystyki są oparte na podstawie analizy bazy danych  2,5 miliona użytkowników urządzeń mobilnych. W innych krajach sytuacja jest nieco lepsza: około 11% z 5,3 miliona analizowanych odbiorców pozwala aplikacjom śledzić ich działania.

W iOS 14.5, po uruchomieniu aplikacji od innych firm, pojawi się okienko, które zapyta użytkownika o zezwolenie aplikacji na gromadzenie danych w celu generowania reklam kontekstowych.



Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.