Jesteś tutaj:-, Gadżety, Microsoft, Newsy, Rynek, Targi i konferencje-Hama Polska o dystrybucji Beats by Dr. Dre

Hama Polska o dystrybucji Beats by Dr. Dre

Kilka dni temu firma Apple zakupiła Beats Electronics. Jak ta transakcja przełoży się na współpracę z oficjalnym dystrybutorem akcesoriów Beats by Dr. Dre w Polsce?

Słuchawki douszne urBeats
Słuchawki douszne urBeats

Beats Electronics to marka odgrywająca pierwszoplanową rolę w świecie muzyki oraz mody. Słuchawki z charakterystyczną literką „b” noszą m.in. znani piłkarze – Neymar, ikony popkultury – Lady Gaga, Lil Wayne, czy gwiazdy amerykańskiego basketu – LeBron James. Stylistyka wykonania, doskonałe brzmienie, a także postać legendarnego rapera Dr. Dre, współwłaściciela marki, sprawiły, że produkty Beats znajdują wielu nabywców w ponad 180 krajach. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży kultowych słuchawek oscylowały wokół mld USD. Jak wynika z danych NPD marka Beats kontroluje 56 procent amerykańskiego rynku słuchawek klasy premium, cena powyżej 100 USD, oraz blisko 30 procent całego rynku słuchawek w Stanach Zjednoczonych. Dr. Dre oraz Jimmy lovine, twórcy spektakularnego sukcesu marki, dołączą do zespołu Apple.

Beats by Dr. Dre. na kolorowo

Muzyka jest ważną częścią naszego życia i zajmuje specjalne miejsce w sercu Apple. Dlatego zamierzamy w nią inwestować, tworząc doskonały zespół, potrafiący opracować najbardziej innowacyjne produkty oraz usługi muzyczne na świecie – mówi Tim Cook, CEO Apple.

Z kolei Jimmy lovine przyznaje, że kiedy zakładał firmę był zainspirowany zdolnościami Apple w zakresie łączenia technologii i kultury.

Beats Wireless
Beats Wireless

Głębokie zaangażowanie Apple w świat fanów muzyki, artystów jest czymś specjalnym – dodaje Jimmy lovine.

W Polsce nadal oficjalnym dystrybutorem marki Beats by Dr. Dre pozostanie Hama.

Cieszymy się z pozyskania takiego partnera jak Apple. Mamy nadzieję, że ta współpraca wprowadzi dużo pozytywnych aspektów. Jednocześnie mogę zapewnić, że dystrybucja oraz serwis produktów Beats prowadzony przez Hama Polska pozostanie jak dotąd na najwyższym poziomie – mówi Maciej Kramer, Kierownik Marketingu i Reklamy w Hama Polska.

źródło: Hama

Kan



Autor |2014-06-06T08:23:31+02:006 czerwca 2014 08:23|Kategorie: Apple, Gadżety, Microsoft, Newsy, Rynek, Targi i konferencje|Tagi: , , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.