W Polsce jest już dostępna nowa kolekcja akcesoriów elektroniki konsumenckiej 2013/2014 sygnowanych logo HUGO BOSS, która czerpie inspirację z głębi miejskiej aglomeracji. HUGO BOSS prezentuje kolekcję złożoną z dwóch linii. Akcesoria Basic nawiązują do współczesnych trendów i form projektowanych w duchu biznesowej elegancji. Linia Fashion jest z kolei bardziej progresywna i odzwierciedla blichtr wielkomiejskiego życia.

Kolekcja Basic


Akcesoria z linii podstawowej zapewniają urządzeniom stylową i poręczną ochronę. Dystyngowana ekspozycja drukowanego logo nawiązuje do kolekcji garniturów HUGO BOSS.

Etui typu Flip case Reflex V i Radian IV to nie tylko dobrze prezentujące się akcesorium wykonane z prawdziwej skóry o ziarnistej fakturze, ale także bardzo funkcjonalny gadżet. Ukształtowana z gumy osłona przestrzeni na smartfona dobrze leży w dłoni, ale także zapewnia swobodny dostęp do przycisków funkcyjnych. Zarówno etui typu Flip case, jak i forma Booklet Folianti oferują łatwe otwieranie i precyzyjne zamykanie za sprawą ukrytego mechanizmu magnetycznego.


Booklety Folianti V oraz Folianti S4 charakteryzują się nadrukowanym logotypem o delikatnej fakturze. Z kolei etui Gracious ozdobiono złoconym akcentem oraz wygodnym paskiem na nadgarstek. Kolekcję Basic dopełniają klasyczne, uniwersalne pokrowce zaprojektowane w trzech różnych rozmiarach. Dzięki dopasowanym, skórzanym materiałom ochrona urządzenia jest kompleksowa, a mechanizm automatycznego cofania się zaczepu ułatwia dostęp do smartfona.

Kolekcja Fashion

Inspirację dla tej kolekcji stanowią elementy kojarzące się z miastem, które ciągle tętni życiem i nigdy nie zasypia. Odkryj motywy wieżowców, bulwarów i mapę miasta naniesioną na wysokiej klasy materiały, z których wykonano etui.


Często spotykana w modnych dzielnicach idea podłużnych pasów została przekuta w projekt Mondaine case, występujące w różnych rozmiarach. Niebieski pas w optyce węża jest czymś więcej niż podkreśleniem przedziału między dwoma połaciami prawdziwej, białej skóry. Co więcej etui posiada magnetyczne zapięcie oraz mechanizm ułatwiający wycią-gnięcie smartfona z pokrowca.

Dedykowane do iPhone’ów 5 i 5S pokrowce Qomposit również występują w trzech zróżnicowanych rozmiarach. Obszyta skórą powierzchnia etui naznaczona jest liniami szycia na styku połączonych struktur. Akcesorium posiada zaawansowany mechanizm umożliwiający wygodne wysuwanie smartfona. Wzornictwo znane z serii Qomposit zastosowano także w modelach etui Tablo przeznaczonych do urządzeń iPad 3/ 4 oraz Tablo Mini dla iPad Mini.


Etui Catwalk z kolei nawiązuje do jaskrawej kolorystyki miejskich bollboar-dów. Cztery wyraziste barwy naniesiono na powierzchnię strukturą przypominającą muszle. Mimo dużej wytrzymałości etui są elastyczne, odporne na zarysowania oraz zapewniają łatwy dostęp do przycisków funkcyjnych smartfona.

Etui Sculpus czerpie inspirację z przestrzennych, geometrycznych kształtów charakterystycznych dla wielkich metropolii. Efekt 3D zastosowany w pro-jekcie imituje sylwetki drapaczy chmur funkcjonujących w wielkomiejskiej zabudowie.

Kolekcja akcesoriów HUGO BOSS dostępna jest w wyselekcjonowanych salonach marki, w sklepie internetowym, u operatorów sieci komórkowych, a także u resellerów urządzeń Apple oraz wybranych punktach z elektroniką konsumencką.

źródło: Strax

Kan