Ruszyła kampania reklamowa najnowszego smartfona Apple – iPhone’a 5c. Reklama uwidacznia jakość korpusu poliwęglanowego dostępnego w pięciu kolorach — niebieskim, zielonym, różowym, żółtym i białym.


Nowa obudowa iPhone’a 5c wykonana jest z pojedynczego powlekanego korpusu poliwęglanowego i ramy wzmocnionej stalą, która nadaje całej konstrukcji niezbędną wytrzymałość i sztywność. Rama, do której przymocowane są elementy wewnętrzne telefonu, pełni także rolę wielozakresowej anteny iPhone’a 5c. Cała obudowa jest jedną konstrukcją wolną od widocznych łączeń, z wytrzymałą, błyszczącą powłoką. Dopełnieniem nowego dizajnu iPhone’a 5c są stworzone przez Apple miękkie, matowe, wyściełane mikrofibrą etui, które celowo i wyraziście kontrastują z błyszcząca, twardą powłoką telefonu. Smukłe silikonowe etui z unikalnymi wzorami ułożonymi z kół eksponują prześwitujący pod nimi kolor telefonu. Mając do wyboru pięć kolorów iPhone’a 5c i sześć etui, można tworzyć dziesiątki atrakcyjnych kombinacji.

iPhone 5c jest zbudowany na fundamencie funkcji i rozwiązań, takich jak: 4-calowy wyświetlacz Retina, superszybki procesor A6 i 8-megapikselowa kamera iSight. iPhone 5c obsługuje sieci LTE, ma nową kamerę FaceTime HD i system iOS 7. Bateria iPhone 5c ma zapewniać: czas rozmowy w sieciach 3G i przeglądania Internetu w sieciach Wi-Fi oraz LTE sięga 10 godzin, czas przeglądania Internetu w sieciach 3G wynosi do 8 godzin, czas odtwarzania wideo — do 10 godzin, a czas odtwarzania dźwięku — do 40 godzin.

źródło: Apple

Kan

Warto przeczytać:
Apple przedstawia najbardziej kolorowego iPhonea: iPhone 5c (oficjalnie)