Należąca do firmy Nestlé marka JOJO udostępniła trzy mobilne gry dla dzieci na iPhone’a i telefony z systemem Android.

Pierwsza z nich to JOJO Puzzle, czyli kolorowa układanka, rozwijająca wyobraźnię. Na pięciu dostępnych planszach można ułożyć obrazki przedstawiające m.in. bohatera znanego z opakowań pianek JOJO MARSHMALLOW. Druga gra to JOJO Piłka, czyli zręcznościowa zabawa, w której za pomocą przycisków telefonu można kierować bohaterem JOJO i sterując kierunkiem i siłą, z jaką postać kopie piłkę, skierować ją do bramki. Zabawa wymaga sprawnego reagowania, co rozwija umiejętności manualne dzieci. W aplikacjach mobilnych znajdziemy również grę JOJO Ubieranka, w której tworzy się strój dla modelki.

Jojo Ubieranka
Jojo Ubieranka

Marka przygotowała również ciekawe i angażujące gry komputerowe dla najmłodszych, dostępne na stronie www.jojo.pl. W zakładce Świat Dziecka, znajdują się różnorodne gry jak np. Podniebne ewolucje, Piankowy Rajd i Piankowy Deser.

Jojo Puzzle
Jojo Puzzle

Strona jojo.pl została stworzona z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Dorośli znajdą na niej zasady żywienia, porady psychologa np., jak motywować dziecko do nauki, informacje na temat produktów JOJO, a także cenne wskazówki, w jaki sposób bezpiecznie wprowadzić dziecko w wirtualny świat. Strona www.jojo.pl otrzymała Certyfikat Bezpiecznej Strony BeSt, który przyznawany jest stronom przyjaznym najmłodszym internautom. Katalog Bezpiecznych Stron stanowi integralny element projektu Sieciaki.pl, którego celem jest budowa bezpiecznego i pożytecznego dla dzieci i młodzieży wirtualnego świata.

Jojo Piłka
Jojo Piłka

Udostępnieniu gier będzie towarzyszyła kampania mobilna. Za stworzenie gier oraz kreacje reklamowe odpowiedzialna jest agencja Discipline. Za zakup mediów odpowiada MEC.

źródło: Nestle Polska

Kan