Wydawca iStyle Magazine, MIT MEDIA Group Sp. z o. o., z dumą donosi o pojawieniu się na rynku drugiego już wydania swojego najnowszego czasopisma. Sympatycy marki Apple mogą przeczytać między innymi ciekawe felietony, porady dotyczące użytkowania applowskich gadżetów oraz wywiady ze sławnymi fanami produktów sygnowanych logo z nadgryzionym jabłkiem – Adamem Sztabą i Michałem Materlą.


Pierwsze wydanie magazynu iStyle okazało się strzałem w dziesiątkę. Zapotrzebowanie na informacje dotyczące produktów Appla oraz nowinki związane ze stylem życia sympatyków tej marki pokazały nam, że ludzie utożsamiają się z elektronicznymi gadżetami i definiują się przez pryzmat ich funkcjonalności i designu – mówi Tomasz Cieślak, wydawca magazynu iStyle.

Tematem numeru jest muzyczna strona applowskich gadżetów, wyrażona w licznych testach akcesoriów i aplikacji. Dużo miejsca poświęcono premierze iPada trzeciej generacji oraz podsumowaniu pięciolecia istnienia na rynku najpopularniejszego telefonu w dziejach mobilnych technologii – iPhona.

iStyle Magazyn przeznaczony jest dla osób, które stale poszukują nowości rynkowych, mają od 21 do 45 lat, zarabiają powyżej średniej krajowej, są mieszkańcami dużych i średnich miast, a przede wszystkim są klientami firmy Apple, których cechuje duża lojalność wobec tej marki. Nakład kwartalnika wynosi 52 000. Cena: 12.99 zł. Dystrybucja: EMPIK, Traffic Club, Kolporter, INMEDIO, e-kiosk.pl

źródło: MIT MEDIA Group

Kan