W dniu 6 października media obiegła wiadomość o nagłej śmierci Stevena Jobs’a, twórcy marki Apple. W kilka godzin po śmierci twórcy marki Apple, Steve’a Jobsa, grafik Jonathan Mak Long opracował nowe logo tej firmy.

Nadgryzione jabłko od lat jest symbolem firmy Apple. Przez wiele lat istnienia firmy Apple wokół słynnego jabłka narosło wiele legend, powtarzanych jest kilka wyssanych z palca historii. Pierwsze logo Apple było pełnym obrazkiem Isaaca Newton siedzącego pod jabłonią. Było podpisane: „Newton……Umysł zawsze podróżuje poprzez nieodkryte oceany myśli…. w pojedynkę”, a było zaprojektowane przez Ronalda Wayne’a który razem z Wozniakiem i Jobsem zakładał Apple Computer. Główna myśl związana z ugryzionym Jabłkiem była grą słów „bite/byte” (gryź/bajt – związane było to z ówczesnym sloganem firmy, dwuznacznym „Byte into an Apple” („Bajtem w Apple / Wgryź się w jabłko”) ).

Niektórzy, aby wyrazić swoje uznanie dla danej osoby czy marki piszą wiersze, piosenki, czasami robią sobie tatuaże. Są jednak też i inne, bardziej oryginalne sposoby. Jonathan Mak Long oddał hołd Jobsowi umieszczając w nadgryzionym jabłuszku profil twarzy genialnego wizjonera technologicznego naszych czasów.


Zamieszczamy także oficjalne kondolencje złożone w imieniu LG Electronics przez Dr Jong-seok Park, prezesa i dyrektora generalnego LG Mobile Communications Company.

Steven Jobs to postać, która była i wciąż jest inspiracją dla wielu ludzi i firm na całym świecie. Jego odejście to ogromna strata dla wizjonerów i innowatorów, także tu, w Korei Południowej. Wierzymy, że jego niebywałe osiągnięcia będą punktem odniesienia dla kolejnych pokoleń.

W tym trudnym czasie kierujemy w stronę jego Rodziny nasze myśli i modlitwy. Dr Jong-seok Park, prezes i dyrektor generalny LG Mobile Communications Company.

źródło: Apple, LG

Kan