Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, poinformowała o wprowadzeniu w pakiecie OpenTouch Suite rozszerzeń, które umożliwiają przedsiębiorstwom szybsze i bardziej efektywne udzielanie odpowiedzi na pytania klientów. Pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch Suite 2.2 oferuje pracownikom jeden interfejs klienta, dostępny za pośrednictwem oprogramowania OpenTouch Conversation na wszystkich urządzeniach, co ułatwia zarządzanie komunikacją w ramach aplikacji. Pakiet ten można zintegrować z aplikacjami biurowymi, zarówno lokalnymi, jak i działającymi w chmurze, co umożliwia firmom usprawnienie komunikacji z pracownikami i klientami z wykorzystaniem dotychczas używanych systemów komunikacji biznesowej.

Najnowsza wersja tego pakietu, OpenTouch Suite 2.2, obejmująca aplikację OpenTouch Conversation, została rozszerzona o następujące funkcje:

  • Integracja z pakietami biurowymi, takimi jak Google Apps for Business, IBM Notes i Domino 9 umożliwia sygnalizowanie obecności i współpracy w czasie rzeczywistym za pomocą jednego kliknięcia.
  • Obsługa wszystkich telefonów zgodnych z serwerem komunikacyjnym Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, w tym nowych aparatów DeskPhone 8018 oraz DECT 8212 i 8262, sprawia, że w trakcie używania biurowego telefonu pracownik może korzystać z funkcji komunikatora oraz współdzielenia dokumentów i ekranów.
  • Uproszczona platforma komunikacyjna dostępna w systemie Apple OS-X zapewnia spójność funkcji z używanymi klientami iPhone i iPad.
  • Nowy, wbudowany graficzny automatyczny operator ułatwia zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów oraz kierowanie tych połączeń do odpowiednich zespołów.
  • Rejestr połączeń i wskaźniki komunikatów zostały dodane do aplikacji OpenTouch Conversation One dostępnej w formie wieloplatformowej wersji internetowej, która oferuje podstawowe funkcje zunifikowanej komunikacji.
  • Funkcja Contactless Call Shift dostępna na urządzeniach z systemem Android umożliwia bezproblemowe przekazywanie połączeń między smartfonami i deskfonami, co zwiększa mobilność pracowników i zapewnia im większą prywatność w otwartych środowiskach biurowych.
  • Nowa, ekonomiczna opcja wideokonferencji dla małych sal konferencyjnych jest dostępna dzięki narzędziom zintegrowanym w urządzeniu Alcatel-Lucent 8088 Smart Deskphone

Alcatel-Lucent 8088 Smart Deskphone
Alcatel-Lucent 8088 Smart Deskphone

Te nowe rozszerzenia pakietu OpenTouch Suite 2.2 mogą zostać udostępnione lokalnie, w chmurze lub środowisku hybrydowym, zgodnie z wymaganiami przedsiębiorstwa. Elastyczność ta umożliwia bezproblemową migrację z telefonii lokalnej do systemu zunifikowanej komunikacji w chmurze. Firmy mogą wybierać między modelem lokalnym a działającym w chmurze systemem OpenTouch Enterprise Cloud, który oferuje unikatowy, elastyczny model kosztów operacyjnych oparty na opłatach za faktyczne wykorzystanie (ang. pay per use).

Rozszerzenia wprowadzone w pakiecie OpenTouch Suite 2.2 spełniają również dodatkowe wymagania przedsiębiorstw, na przykład:

  • OpenTouch Enterprise Cloud nadaje się idealnie dla branży hotelarskiej, która jest zainteresowana modelami płatności opartymi na faktycznym wykorzystaniu oraz innowacyjnymi aplikacjami, takimi jak mobile Guest Softphone wspierająca używanie urządzeń prywatnych do celów służbowych (BYOD).
  • Pakiet OpenTouch Suite może działać na platformie VMware vSphere 6 w chmurze prywatnej.
  • OpenTouch Business Edition, wielofunkcyjna platforma dla firm średniej wielkości, obsługuje teraz aplikacje zunifikowanej komunikacji zapewniając wysoką dostępność usług oraz umożliwia automatyczne przełączanie w przypadku awarii serwera, co zapewnia lepszą ciągłość biznesową.

ódło: Alcatel-Lucent Enterprise

Kan