Smartfony biurkowe firmy Alcatel-Lucent oferują możliwość obsługi aplikacji na telefonie biurkowym. Obsługa pakietu Alcatel-Lucent OpenTouch oraz platform OmniPCX otwiera nowe możliwości w dziedzinie rozmów multimedialnych w przedsiębiorstwach.

Firma Alcatel-Lucent poinformowała o udostępnieniu inteligentnych telefonów biurkowych, które są obsługiwane przez wiele platform komunikacyjnych. Aparat Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone będzie dostępny w II kwartale br. w ramach aktualnie wprowadzanych na rynek platform komunikacyjnych Alcatel-Lucent OpenTouch oraz Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise. Urządzenie wejdzie w skład dwóch pakietów dedykowanych branży hotelarskiej. Rozwiązanie przeznaczone do współpracy z platformą Alcatel-Lucent OmniPCX Office będzie dostępne w trzecim kwartale br.

Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone
Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone

Telefon Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone jest wyposażony w siedmiocalowy, panoramiczny, pojemnościowy ekran dotykowy podświetlany diodami LED z kontekstową funkcją zmysłowego sprzężenia zwrotnego. Ponadto zapewnia możliwość podłączania urządzeń z wykorzystaniem interfejsu Bluetooth i USB, łącząc komfort obsługi telefonu inteligentnego z bezpieczeństwem, wysoką jakością i niezawodnością telefonów biurkowych.

Inteligentny telefon biurkowy spełni potrzeby pracowników przedsiębiorstw, którzy oczekują bardziej wydajnych narzędzi do zarządzania komunikacją i aplikacjami z poziomu biurka. Rozwiązanie zapewnia komfort komunikacji multimedialnej, ponieważ łączy niezawodność, bezpieczeństwo i jakość dźwięku występującą w urządzeniach klasy korporacyjnej. Umożliwia również szybki dostęp do wielu aplikacji potrzebnych pracownikom i klientom. Na przykład telefon oferuje inteligentny ekran dotykowy, za pomocą którego można szybko nawiązać połączenie konferencyjne z udziałem wielu osób oraz uzyskać dostęp do aplikacji i informacji pozwalających na skrócenie procesu podejmowania decyzji.

Zapewniający gościom większy komfort pracy, telefon Alcatel-Lucent My IC Phone przeznaczony dla branży hotelarskiej jest oferowany w dwóch pakietach. Pakiet „podstawowy” obejmuje stronę główną interfejsu użytkownika telefonu indywidualnie dostosowaną i zoptymalizowaną pod kątem potrzeb hoteli. Zapewnia ona łatwy dostęp do usług przeznaczonych dla gości, takich jak wymeldowanie i budzenie telefoniczne. Pakiet „kompleksowy” oferuje zaawansowane rozwiązania, które umożliwiają gościom kontrolowanie takich funkcji jak klimatyzacja, oświetlenie oraz usługi multimedialne, zapewniające dostęp do muzyki i filmów. Ponadto pakiet „kompleksowy” umożliwia hotelom wyświetlanie indywidualnie dostosowanych komunikatów promocyjnych i reklam bezpośrednio na ekranie telefonu — wszystkie elementy są zaprojektowane z uwzględnieniem komfortu użytkownika.

Firma Alcatel-Lucent współpracuje z globalną społecznością programistów, którzy tworzą nowe aplikacje przeznaczone do telefonów biurkowych My IC Phone. Ponieważ Alcatel-Lucent stosuje otwarte podejście umożliwiające tworzenie zoptymalizowanych aplikacji, firma oferuje możliwość korzystania z interfejsów API i pakietów SDK, które są dostępne w portalu społeczności programistów pod adresem http://developer-enterprise.alcatel-lucent.com. Społeczność programistów aplikacji przeznaczonych do telefonu My IC, działająca w ramach programu partnerskiego Alcatel-Lucent Application Partner Program, liczy już ponad 1000 członków na całym świecie. Przewiduje się, że liczba ta będzie rosnąć wraz z popularnością i dostępnością telefonu.

źródło: Alcatel-Lucent

Kan