Grupa Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową. Nowy przekaz wspiera pierwszą w pełni ogólnopolską ofertę Grupy. Grupa promuje w ten sposób pierwszą ogólnopolską ofertę zintegrowanych usług dla domu i firm: usług telekomunikacyjnych, energii, gazu i ubezpieczeń. Wprowadziła również odświeżone logo oraz nowe hasło, które są wykorzystywane w komunikacji z klientami indywidualnymi.
W kampanii Multimedia promuje ofertę, w ramach której klienci, wybierając jedną z usług operatora: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, otrzymują nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz SMS-y za 1 zł przez rok.
– Ze względu na kompleksową ofertę Multimedia dla domu i fakt, że oferujemy zarówno usługi telekomunikacyjne, jak i pozatelekomunikacyjne, takie jak prąd, gaz czy ubezpieczenia, to grupa docelowa odbiorców naszych reklam jest równie szeroka – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Michał Dolny, dyrektor Departamentu Marketingu w spółce Multimedia Polska. – Chcąc dotrzeć do tak szerokiej grupy odbiorców, rozpoczęliśmy intensywne działania reklamowe zarówno w telewizji, jak i w internecie. Nie każdy internauta jest telewidzem, nie każdy telewidz w równie zaawansowanym stopniu korzysta z internetu, dlatego chcemy być obecni w obu mediach równocześnie.
Multimedia Polska rozpoczyna sprzedaż gazu i odświeża wizerunek
Kampania przygotowana przez agencję PZL ruszyła 21 kwietnia. Jej bohaterami jest rodzina chomików, która zamieszkuje dom obsługiwany przez Multimedia i w niestandardowy sposób korzysta z udogodnień, które się z tymi usługami wiążą. Mieszkańcy domu pojawiają się w reklamie jedynie w tle.
– Liczymy na bardzo dobre skojarzenia, liczymy na to, że ta kampania reklamowa przede wszystkim będzie się kojarzyła ludziom z ciepłem domowym – mówi Kot Przybora, reżyser spotów reklamowych i współzałożyciel agencji PZL, która odpowiada za strategię komunikacji i ideę kreatywną nowej platformy. – Mamy historię zwierzaków, które żyją w domu obsługiwanym przez Multimedia. Widać wyraźnie, że jeżeli dom jest szczęśliwy, ciepły, to i chomiki mają całkiem przyjemne życie.
– Chcieliśmy również, żeby nasz przekaz odróżniał się od tego, który najczęściej spotykamy w reklamie, kiedy mówiąc o usługach dla domu, dla rodziny pokazujemy tenże dom i rodzinę. W naszym wypadku ten świat pokazany jest z perspektywy kilkunastu centymetrów nad ziemią, jest to dom widziany oczami grupki przezabawnych chomików, które również korzystają z usług kupowanych dla domu, ale robią to na swój sprytny, chomiczy sposób – mówi Michał Dolny.
Spółka wprowadziła także odświeżone logo oraz nowe hasło „Multimedia. Tym żyje Twój dom”, które będą towarzyszyły działaniom marketingowym spółki, kierowanym do klientów indywidualnych. W komunikacji z klientami biznesowymi Grupa zdecydowała o zachowaniu używanego obecnie znaku.
– Jest on zbudowany tak, aby w prosty, przejrzysty sposób przedstawiał informacje o naszej kompleksowej ofercie usług, zarówno tych telekomunikacyjnych jak i pozatelekomunikacyjnych – mówi Michał Dolny. – Nowy serwis umożliwi również proste i szybkie zamówienie usług Multimedia.
źródło: Agencja Informacyjna Newseria
Kan
Za wcześnie żeby napisać że brzytwy się chwytają ale ich strategia to dojenie starego klienta i próba sprzedaży marketingu zamiast usług. Przypomina mi to produkcję i handel wodą mineralną. Byłem ich klientem i nie narzekałem na jakość ale ceny dla mnie są nie do przyjęcia. Myślę że pakiet internet +TV w podstawie to powinno być 40, góra 50 a nie 79. Tym bardziej że jezeli chodzi o podstawową funkcjonalność internetu kabel wydaje się już przeżytkiem.
Mam z nimi umowę która wygasa do końca maja – internet 2mb po 45 zł, w ciągu ostatnich kilku miesięcy inna firma położyła w okolicy światłowody i oferuje w cenie 45 zł 60mb. Przy wizycie w biurze Multimedia niekompetentna Pani nie miała przygotowanej dobrej kontroferty więc zdecydowaliśmy się nie przedłużać i przenieść się do owej innej firmy. Około dwa tygodnie temu dzwonił do nas pan z Multimedia i oferował 6mb w cenie 25zł co ciekawe dwa lata wcześniej nic ponad 2mb z naszego łącza się nie dało wykrzesać. Powiedziałem mu o tym, stwierdził, że zgłosi łącze do testów i oddzwoni w ciągu tygodnia, nie oddzwonił, jutro przyjeżdżają montować mi internet po światłowodzie. Multimedia z takimi pracownikami, zarządem i technologią już jest trupem. 🙂
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe http://ismarket.pl