Jesteś tutaj:-, Newsy, Rynek, Telewizja, Voip, Wywiady-Multimedia Polska – konsumenci są coraz bardziej świadomi

Multimedia Polska – konsumenci są coraz bardziej świadomi

Na koniec 2014 roku liczba osób, które zmieniły dostawcę energii elektrycznej, przekroczyła 287 tys. Choć to ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z grudniem 2013 roku, to i tak skala jest niewielka. W tym względzie energetyka znajduje się na początku drogi, którą kilka lat wcześniej przechodziła telekomunikacja. Rosnąca świadomość konsumentów powoduje, że dostawcy usług muszą dostosowywać ofertę do ich wymagań.

Konsumenci są coraz bardziej świadomi. Zaczynają dostrzegać, że inny operator może sprzedać im energię i zaproponować ofertę lepszą pod względem zarówno cenowym, jak i jakościowym – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Andrzej Rogowski, prezes zarządu dostarczającej usługi do miejsca zamieszkania spółki Multimedia Polska. – Tak jak wiele lat temu byliśmy w zakresie usług telekomunikacyjnych na początku przemian rynkowych, tak dzisiaj jesteśmy w energetyce. Najbliższe lata pokażą, jak ten rynek ostatecznie będzie wyglądał. Ale to, co robimy, już dziś jest bardzo obiecujące.

Multimedia Polska jest dostawcą usług telekomunikacyjnych: telewizji cyfrowej z wideo na żądanie (VoD), szerokopasmowego i mobilnego internetu oraz telefonii. Od jakiegoś czasu oferuje także swoim abonentom coraz bardziej kompleksowe usługi dla domu: ubezpieczenia, monitoring pomieszczeń, a od 2014 roku zajmuje się również sprzedażą energii elektrycznej m.in. w tzw. Energetyzującym Pakiecie (wraz z telewizją i internetem).

Prognoz dotyczących liczby odbiorców energii nie chcę przedstawiać, w sytuacji rynku publicznego nawet chyba nie bardzo mogę (spółka notowania jest na giełdzie, z czym wiążą się ściśle określone obowiązki informacyjne – red.) – wskazuje Andrzej Rogowski. – Jednak plany mamy dość ambitne. Na pewno nadal kluczowe pozostaną internet, głos i wideo. Ale po to, żeby rozszerzyć dostęp do klienta, zwiększyć jego satysfakcję i lojalność, na pewno będziemy rozszerzać ofertę.

Na koniec 2014 roku z usług spółki korzystało ok. 820 tys. klientów, z czego 437,1 tys. było użytkownikami co najmniej dwóch usług (spośród telewizji, internetu i telefonu), a ok. 130,2 tys. – trzech usług. Rogowski zapewnia, że spółka będzie rozwijać także swój serwis VoD (usług wideo na życzenie), który w najbliższym czasie zostanie wzbogacony o nowe treści.

Umowy jeszcze nie są zamknięte, jesteśmy w ostatniej fazie ich dopinania – informuje Andrzej Rogowski. – Nie chcę wymieniać naszych partnerów, ale z co najmniej trzema wielkimi wytwórniami zawrzemy umowy, co oznacza, że większość dobrej oferty dostępnej na świecie będzie dostępna także w Multimediach.

Multimedia Polska ma 10,8 tys. klientów MVNO

Multimedia Polska działa w ok. 200 polskich miejscowościach. W ubiegłym roku przychody Grupy wyniosły 705,8 mln zł, skorygowany zysk EBITDA –355,6 mln zł, a zysk netto – 51,3 mln zł.

źródło: Agencja Informacyjna Newseria

Kan

Autor |2015-03-24T07:13:03+01:0024 marca 2015 07:13|Kategorie: Finanse, Newsy, Rynek, Telewizja, Voip, Wywiady|Tagi: , , , , |7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Martin 25 marca 2015 w 15:16 - Odpowiedz

    To dobrze, że coraz więcej pisze się o zmianach sprzedawcy prądu. Choć w tym konkretnym artykule widać, że jest on lekko naprowadzający na jedna konkretną firmę. Zna ktoś jakieś alternatywy?

  2. Emmy 26 marca 2015 w 14:08 - Odpowiedz

    nie znam tej firmy więc się nie wypowiem czy jest dobra i zła, ale z własnego doświadczenia wiem, że takie mniejsze firmy mają sporo do zaoferowania. Ja jestem w novum od jakiegoś czasu i sporo zaoszczędziłam.

  3. Malina 28 marca 2015 w 19:10 - Odpowiedz

    A dodatkowo też mają w opcji telefonię. Jak się zdecydujesz na więcej usług u nich będzie tanije i jedna faktura.

  4. marcin 29 marca 2015 w 20:38 - Odpowiedz

    Jak zwykle jakaś reklama nowej firmy na rynku . Masa nowych firm które wcześniej nie miały styczności z energia zasypują rynek.

    • magma 30 marca 2015 w 08:18 - Odpowiedz

      Ja do zasypywania nic nie mam, bo muszą coś zaproponować, aby zachęcić klientów. Może nie lubię tego typu artykułów, ale ludzie, czytajcie i się dowiadujcie o innych sprzedawcach i możliwościach. bo warto!

    • Eryka 31 marca 2015 w 13:33 - Odpowiedz

      Jasne, że warto. Fajnie, że teraz każdy ma możliwość wyboru, może dopasować ofertę do swoich potrzeb. U mnie novum od roku, bardzo dobre podejście do klienta i niższe rachunki.

    • Janusz 31 marca 2015 w 14:32 - Odpowiedz

      Z tego co słyszałem w novum mają nową promocję na oszczędność energii, nie pamiętam nazwy ale podobno nie źle się wychodzi w połączeniu pakietów.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile