Od teraz klienci Nest Banku mogą skorzystać z przelewów na telefon BLIK. To praktyczne rozwiązanie, które pozwala na błyskawiczne przelanie gotówki – a wystarczy do tego jedynie numer telefonu odbiorcy.

Nest Bank rozszerza swoją współpracę z Polskim Standardem Płatności o kolejną usługę. BLIK to obecnie najpopularniejsza metoda płatności bezgotówkowych, z której aktywnie korzysta ponad 14 mln osób. W ramach systemu możliwe jest realizowanie płatności online i offline, wypłata i wpłata pieniędzy, a także przelewy na telefon – rozliczane w sposób natychmiastowy w systemie Express Elixir.

Od teraz z tych wszystkich funkcjonalności mogą także korzystać klienci Nest Banku. Usługa przelew na telefon BLIK to wygodne i szybkie rozwiązanie, ułatwiające codzienne rozliczanie. Między kwietniem a czerwcem 2023 użytkownicy zrealizowali w ten sposób aż 100 mln transakcji o wartości 13,3 mld zł.

 

Przelew na telefon BLIK jest jedną z usług, na które nasi klienci czekali najbardziej. Trudno się dziwić, w końcu to idealny przykład nowoczesnego podejścia do bankowości. Przelewy na telefon BLIK są natychmiastowe, bezpieczne i zawsze w zasięgu ręki, a więc idealnie wpisują się w naszą strategię – mówi Łukasz Gajewski –Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej I Relacji Z Klientami.

Przelew na telefon BLIK to obecnie najdynamiczniej rosnąca usługa BLIKA, która stanowi blisko jedną czwartą wszystkich naszych transakcji. Zarejestrowanych mamy ponad 15 mln numerów telefonów użytkowników, którzy w łatwy oraz szybki sposób mogą odbierać pieniądze. Od teraz klienci Nest Banku również mogą korzystać z tej opcji oraz przekonać się o jej licznych zaletach takich jak dostępność, natychmiastowość czy brak konieczności znajomości numeru konta odbiorcy. Mamy nadzieję, że przypadnie im do gustu i jeszcze bardziej ułatwi codzienne zarządzanie finansami
– mówi Marcin Waldowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w BLIKU.