Samsung umacnia swoją pozycję na rynku rozwiązań signage dzięki rekordowej sprzedaży

Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego. Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla firmy.

 

„Utrzymanie pierwszej lokaty na globalnym rynku digital signage przez 15 kolejnych lat odzwierciedla zaangażowanie Samsung w innowacje i zdolność dostosowania do zmieniających się warunków rynkowych oraz potrzeb klientów” – powiedział Hoon Chung, Executive Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. „W dalszym ciągu będziemy zapewniali użytkownikom najwyższą jakość, oferując wyspecjalizowane urządzenia, rozwiązania i usługi, zaspokajające ich różnorodne potrzeby” – dodaje Chung.

 

 

Samsung Electronics regularnie wprowadza zróżnicowane produkty digital signage, spełniające szerokie potrzeby środowiska biznesowego.

  • The Wall – pierwszy na świecie modułowy ekran z technologią mikro LED. Dzięki segmentowej konstrukcji, The Wall umożliwia klientom dostosowanie rozmiaru, proporcji i kształtu wyświetlacza w zależności od preferencji i celu użycia.
  • Ekrany Smart Signage – potęgujące wrażenie imersji, dzięki ultra-cienkiemu profilowi i jednolitej konstrukcji ramki.
  • Wyświetlacze Outdoor Signage – dostosowane do obiektów sportowych, ekrany pełniące funkcje informacyjne, a także znajdujące zastosowanie w stacjach ładowania pojazdów elektrycznych. Wyświetlacze z portfolio Outdoor Signage zostały zaprojektowane z myślą o dobrej widoczności w każdych warunkach pogodowych.
  • Ekrany Interaktywne – tablica elektroniczna zoptymalizowana pod kątem rynku edukacyjnego, która zapewnia narzędzia edukacyjne w zasięgu ręki nauczycieli i uczniów.

 

Rozszerzenie linii The Wall jest wyraźnym dowodem na innowacyjność i wiodącą jakość technologii Samsung. Produkty, jak The Wall All-in-One i The Wall for Virtual Production, zostały wybrane przez klientów ze względu na ich łatwość instalacji, wygodę użytkowania oraz unikalne zastosowania takie jak produkcja wirtualna. The Wall został także doceniony w sektorze hoteli premium, a wśród nich: Atlantis The Royal w Dubaju i Hilton Waikiki Beach na Hawajach.

Wiodącą pozycję Samsunga w branży digital signage można przypisać zaangażowaniu firmy w innowacje produktowe i usługowe. Dla przykładu, wprowadzenie w styczniu pierwszego na świecie transparentnego wyświetlacza Micro LED zostało uznane przez ekspertów branżowych za następną generację ekranów komercyjnych. Zdobył on takie wyróżnienia, jak “Most Mind-Blowing LED” ” i “Best Transparent Display” przyznawane przez północnoamerykański serwis informacyjny Audio-Video, rAVe.

 

 

Ostatnia premiera rozwiązania Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) stanowi kolejny przykład rozwoju technologii Samsung i wdrażania przełomowych rozwiązań w zakresie wyświetlaczy. Ta natywna platforma chmurowa łączy zdalne administrowanie treścią i ekranami digital signage w jednym, bezpiecznym środowisku, oferując usługi i narzędzia, wykraczające poza sam sprzęt. Jednocześnie zapewnia użytkownikom płynną obsługę i zarządzanie.

Patrząc w przyszłość, globalny rynek digital signage jest gotowy do szybkiego rozwoju, z oczekiwanym rocznym wzrostem o 8 proc. Tym samym szacuje się, iż wielkość rynku osiągnie 24,6 mld dolarów do 2027 r., w porównaniu z 14 mld dolarów w 2020 r..